Nákupy

971 38 12
                                    

Vláďi pohled:
Ráno jsem se vzbudil a ano ještě spala.Je tak krásná...no prostě je dokonalá..Nechápu jak se můžu udržet a nevyjet po ní.Taková kočička ta její prdelka!,,Vláďo klidni to!Je to kámoška!" poslechl jsem svůj vnitřní hlas a šel jsem do koupelny.Vylulal jsem se a šel jsem si vyčistit zuby.Oblékl a vyrazil směr Billa.Nakoupil jsem něco dobrého na snídani a džusy.

Lucci pohled:
Ráno jsem se vzbudila sama v posteli.Jako první jsem zkontrolovala všechny sociální sítě však to znáte zavislák (Taky je závislá Jari:---) ).Vstala jsem a šla se kouknout do kuchyně jestli je tam Vláďa.Byl tam pouze vzkaz.,,Šel jsem nakoupit něco k snídani.♡ V."
Usmála jsem se a šla se zkulturnit do koupelny.Moc se nemaluju takže jsem si dala korektor,pudr,řasenku vyčistila zuby a šla.Pustila jsem si PS4 a hrála nějakou střílečku.U prostřed hry se začaly otvírat dveře.Vláďa celý vysmátý vešel dovnitř.
,,Dobrý ráno princezno" řekl a dal mi pusu na tvář.,,Dobré,co jsi koupil dobrého?" ,,Nějaký koblížky,medvídky a džusy klasika no".Nasnídali jsme se domlouvali co budeme dneska dělat.Nakonec jsme se rozhodli pro nákupy.Potřebuju něco nového na Cinetube.No málem bych zapomněla dneska mají oznámit moji účast.Těším se a zároveň bojím těch ohlasů.Vyrazili jsme teda na nákupy.Když jsme seděli v šalině (ano vim že v Praze se říká tramvaj ale já jsem z Brna a prostě jsem zvyklá říkat šalina takže #nohate:D).Měli jsme jet asi 15 minut.Najela jsem na Facebook a viděla že právě oznámili moji účast.Ohlasy byly většinou pozitivní.Začaly mi chodit žádosti od youtuberů.Od Adama(Vidrail),Natyla,Ája(Fallenka) a Váďi.
Přijala jsem to všem a vypla telefon.Vystoupili jsme s Vláďou z šaliny a šli na Chodov.Potřebovala jsem nový plavky,kalhoty a tričko.
Jako první jsme šli do H&M měli tam krásný plavky.Byly barevný a zavazování měly jen na šňůrky.Vzala si je a šla si je zkusit.Vláďa čekal před kabinkou aby mi řekl jestli jsou dobrý nebo ne.Odhrnula jsem závěs a Vláďa stal jako Y.
,,Tak co?" zeptala jsem se a smála se při tom ,,Wau vypadáš...wau.." ,,Tak díky teda jsem myslela že mi pomůžeš" ,,Vypadáš fantasticky!!!" ,,Děkuju" dala jsem mu pusu na tvář a zahrnula závěs.Převlíkla se a šla jsem to zaplatit.Oběhli jsme ještě několik obchodů a oba jsme si nakoupili co jsme potřebovali.

Vláďi pohled:
Vyrazili jsme na šalinu a jeli směr Chodov.Viděl jsem že už ji oznámili jako hosta.Lidi byli nadšení.Ale potom jsem viděl to co jsem nechtěl.Lucci Kovaříková a Vadim Tkačenko se stali přáteli.To není dobrý.To je příšerný.Vadim je v tomhle strašnej hajzl,říká holkám jak je miluju a přitom je chce jen ojet a odkopnout.Tohle se nesmí Lucci stát.Když jsme dojeli na Chodov jako první mě zatáhla do H&M.Vybrala nějaký plavky a šla do kabinky.Čekal jsem ale najednou se odhrnul závěs.
,,Tak co?" zeptala se a přitom se krásně smála ,,Wau vypadáš...wau..!" na víc jsem se prostě nezmohl ,,Tak díky teda jsem myslela že mi pomužeš" řekla a dělala nasranou ,,Vypadáš fantasticky!" vypadala úžasně.Po tom co zaplatila jsme prošli ještě dost obchodů.

Lucci pohled:
Došli jsme domů celkem pozdě.Bylo asi 7 a to jsme vyráželi kolem desáté.Šla jsem se naložit do vany a byla přitom na mobilu.Když mi najednou někdo napsal.
Vadim:Ahoj:)
Lucci:Ahojky:)
Vadim:Je divný že jsem si takové hezké holky ještě nikde nevšiml.
Lucci:Ani jsi nemohl nejezdím na akce:) a jinak děkuju.
Vadim:To je škoda aspoň by jsme se poznali dřív,ale na Cinetube to napravíme!:) a nemáš zač princezno:)
Lucci:No třeba jo,ale teď už musím jít Vláďa mi buší na dveře at vypadnu z vany:D tak zatím.
Vadim:Ty jsi u Vláďě?Zatím:)

,,No konečně!!" řekl Vláďa když jsem konečně vylezla.,,Hele v klidu taky jsem tam mohla zůstat celou noc" řekla jsem mu se smíchem v obličeji.,,Tak promiň no kočičko" řekl a obešel mě.Šla jsem si lehnout a usnala.

Alóhá:D
Je tu nová kapitola a začíná se to pomalu rozjíždět.😃
Omlouvám se všem co mají rádi Váďu.Ja osobně ho žeru ale protoze je to o Vláďovi tak to musím zamotat!:D

Doufám ze vás to baví!:) Pokud máte nějaký otázky ptejte se!:)

Xoxo Lucci💕

Osud nebo náhoda?Kde žijí příběhy. Začni objevovat