Lucci pohled:
Ráno jsem se vzbudila vedle Vláďe.Asi mě sem přenesl protože jsem usla u filmu.Potichu jde vstala a vzala si oblečení.Upravila se a začala dávat prádlo do pračky.Dneska začíná Cinetube a já potřebuju vyprat sobě i Vláďovi.Dneska vyrážíme do Příbrami.Já už do školy nechodím známky mám uzavřený a mamce to nevadí.Strašně se těším na Vadima.Vím ze to zní divně když jsem spala s Vláďou ale to nevím proč jsem udělala.Šla jsem udělat snídani a čekala až se vzbudí Vláďa.Zacinkal mi telefon.
Vadim:Ahoj princezno:))
Lucci:No ahojky:))
Vadim:Už se těším<3
Lucci:Taky se těším až se poznám se všemi:))<3
Vadim:A na mě ne jo?:(((
Lucci:Taky samozřejmě:D)*
Vadim:Můžu tě tam obejmout?:O
Lucci:Můžeš<3
Vadim:Těším se moc<33:)
Lucci:Taky ale už musím jít Vláďa se vzbudil:D pá:)
Vadim:Pá:)),,Dobrý ráno kulíšku" ,,Dobré kočičko" věnoval mi svůj krásný úsměv.Šli jsme se nasnídat a pomalu chystat.Zbytek dne před odjezdem jsme s Vláďou propařili.Kolem třetí hodiny pro nás přijel Patrik (Pjay).Do Příbrami to máme asi hodinu tak jsme jeli dřív kdyby byli zácpy.Cinetube začíná v pět a je v letním kině což znamená pod šířím nebem.Hrozně se těším.Po cestě jsme si povídali a dělali blbosti.Když jsme dorazili na sraz z kama jsme odjížděli tak už tam byli všichni.Začali jsme se představovat.Však to znáte.Jen tu někdo chyběl,ano byl to Vadim.Asi nestíhá.Najednou mi někdo zakryl oči ,,Hádej kdo jsem princezno" sice jsem věděla že je to Vadim ale hrála jsem to ,,No to nevím teda" pustil ruce z mých očí a objal mě.Nastoupili jsme do Fakeer dodávky a vyrazili.No a hádejte vedle koho jsem seděla,ano vedle Vadima a Vláďi seděla jsem uprostřed.Pouštěli jsme si písničky,dělali blbosti a fotili různý selfie.Když jsme dojeli na místu bylo tam už dost lidí.
Dojeli jsme nějak o půl 5 protože jsme se ztratili.Prošli jsme do kina za velkého potlesku.Bylo to úžasný nikdy jsem nic takovýho nezažila.Šli jsme si dát věci do backstage a pak se rozmístit po place.Zapomněla jsem vám říct že už jsme přesáhli hranici 50 000 odběratelů.Takže už podle mě jsem taková známější youtuberka (Ano vím že to zní hrozně ale nevím jak to jinak říct:DD).Začali ke mně pomalu chodit lidi a fotit se,chtěli podpisy a dávali mi dárečky.Byla jsem tak moc šťastná.Pjay moderoval celé Cinetube.,,Takže lidi poprosím vás aby jste se začali pomalu usazovat a začneme projekci." řekl a děti si začali sedat.Uvedl už všechny youtubery a zbývala jsem jen já strašně jsem se bála ale Vláďa mě uklidňovat.,,Nyní přivítejte youtuberku kterou jste si samy vyžádali!" oni si mě vyžádali?!To jsem nevěděla.Byla jsem dost překvapená..,,Přivítejte Lucci!!!" sálem se ozval velký potlesk který jsem ani nečekala.,,Čabas všichni,jako první vám chci říct že jsem strašně ráda že tu můžu být a vidět vás všechny!A za druhé vám chci říct jaké video jsem si připravila,je to taková sketch a myslím že víc vědět nepotřebujete.Užijte si Cinetube a čauuuu!!" lidi tleskali a já odešla za ostatními.,,No vidíš měla jsi zbytečně strach!!" řekl a objal mě ,,Děkuju Vláďo!!".Šli jsme s Váďou na jídlo.Byli jsme v nějaké restauraci.Objednali si jídlo a jedli (Ne asi Lucci počítali si vlasy:D).Po chvíli jsem se zvedla a šla na záchodky.Když jsem vycházela ze záchodu stal tam Vadim.,,Co tady děláš?" řekla jsem se smíchem a šla si umýt ruce.Neodpovídal jen na mě koukal.Když jsem si šla utřít ruce přišel ke mně a začal mě vášnivě líbat.Spolupracovala jsem ale když mi začal sjíždět rukou do kalhotek tak jsem ho odstrčila a utekla pryč.
Celý zbytek Cinetube jsem se s ním nebavila.Jako neříkám ze s ním nechci nic mít ale rozhodně ne teď,se skoro neznáme.Jinak Cinetube skončilo a mi právě jedeme na hotel.Po cestě jsem měla sluchátka,abych ho nemohla slyšet,psal mi ale já ho ignorovala.Jak jsme dorazili na hotel.Šla jsem hned spát.Alohá:DD
Tak jsem tady zas s kapitolou:D doufám ze se libi:) budu ráda za ohlasy i komentáře:)Xoxo Lucci💕
ČTEŠ
Osud nebo náhoda?
Fiksi PenggemarTahle Fanfikce je o Vláďovi (VladaVideos) protože mi příjde že tu o něm skoro žádné nejsou. Tak krásné čtení!!:))