3. část

20 3 1
                                    


Z pohledu: Sofie

 Podívala jsem se kolem jestli ho uvidím , ale ne už nastupoval do autobusu. Já dnes nejedu autobusem jedu s Terkou do města jejím autem nakupovat nové oblečení. Řekla jsem o tom Terce byla nadšená. Řekla jsem , že to nikomu nemá říkat. Bylo to takové tajemství.Ve 4 hodiny jsme byli už doma a já se chystala na schůzku s Tobym. Vyčistila jsem si zuby, oblékla se do nových modrých šatů, namalovala ,  učesala jsem se a šla do kuchyně.Mamka se zeptala kam jdu a odpověděla jsem , že jdu s Terkou do kina. 


Z pohledu : Tobyho

         Oblékl jsem se  a šel jsem do obývacího pokoje byl tam taťka a zeptal se kam jdu řekl jsem , že jdu do kina s kamarádami . Byl jsem nervozní. Chci se totiž Sofie zeptat jestli se mnou bude chodit. Její odpověď bude možná ano a možná ne bojím se , ale nevím proč? Bylo 17:00 a byl jsem u obchodu v parku a ona nikde ,ale řekl jsem si ,že je ještě brzo aby tady byla. Nečekal jsem dlouho a už stála vedle mě a ptala se co ji chci tak důležitého říci. Bál jsem se , ale zeptal jsem se. Nic dlouho neříkala a potom řekla ano. Byl to pro mě šok myslel jsem , že se jí nelíbím, ale jo líbím a to je dobře , protože teď s ní chodím.


Z pohledu : Sofie

 Přišla jsem o chvíli pozdíš a on ,už tam byl zeptala jsem se ho co my chce tak důležitého říct. A pak se zeptal jestli s ním budu chodit. Chvíli jsem přemýšlela a pak jsem odpověděla ano. Byl rád, že jsem odpověděla ano byl přímo nadšený. Zeptala jsem se ho jestli to bude v tajnosti a on řekl , že zatím ano ,ale potom to třeba řekneme. Šli jsme potom na procházku do města. Nikdo tam už nebyl.V 18:00 jsem šla domů. Nikdo ještě nespal jen sestra byla v noční košili. Šla jsem hned do svého pokoje pro noční košili a potom do koupelny. Až jsem byla hotová tak jsem šla do pokoje a vazala jsem si deník a psala jsem vše co se mi přihodilo. 

Velké tajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat