Ahoj ,jak už víte je mi 18 let a jsem adoptovaná. Jmenuji se Sofie. Moje nejlepší kamarádka se jmenuje Terka, která se přestěhovala z Afriky . Naučila jsem ji češtinu tak si rozumíme.Někteří lidé ji považují , že sem nepatří ,ale jí je to jedno.
Ráno jsem se probudila a slyšela jsem jak mi zvoní telefon. Podívala jsem se kolik je hodin bylo 6 hodin v tuto dobu vstávám každý den abych všechno stihla. Oblekla jsem si župan a sešla jsem dolů po schodech do kuchyně kde nikdo nebyl.Udělala jsem si lupínky a kakao ke snídani. Po snídani jsem šla do koupele udělat si hygienu. Má nevlastní matka ,už byla vzhůru i s mou sestrou Jenifer. Je jí 12 let chodí do základní školy. Docela spolu vycházíme ,ale ne tak dobře jako nejlepší kamarádky. Šla jsem do svého pokoje převléct se do školní uniformy. Vzala jsem si batoh a šla jsem na autobusovou zastávku. V 8 hodin mi jel autobus. Kdyby mi ujel další jede až za půl hodiny a to bych nestihla první předmět. Když jsem přišla do třídy uviděla jsem Terku jak sedí smutně na židli a dívá se na zem. Přišla jsem k ní a zeptala se co jí je ona řekla ,že je jí špatně. Zeptala jsem se proč a ona řekla že je tu Fred , to byl náš spolužák ,který se líbí Terce . Mě se líbí jiný kluk z jiné třídy jmenuje se Toby , myslím ,že se mu také líbím.Terka ví ,že se mi líbí Toby. Slyšela jsem jak zvoní na hodinu a tak jsem si sedla do své lavice. Když přišla paní učitelka Krastová do hodiny všichni jsme si stouply a pozdravily. Až skončila hodina šla jsem na oběd s Terkou a sedli jsme si spolu. Na oběd jsme měli pečené kuře s kaší. jak škola skončila tak jsem šla na autobusovou zastávku. Autobus přijel o 10 minut později ,ale mě to nevadilo. Terka nejezdí autobusem tak si sedám sama. Dneska , ale za mnou někdo přišel a zeptal se jestli si může přisednout . Byl to Toby kdo se zeptal okamžitě jsem řekla , že smí si přisednout. Celou cestu jsme nemluvily,až jsem měla odejít tak řekl ahoj já mu odpověděla taky ahoj.
ČTEŠ
Velké tajemství
FantasiAhoj! Jmenuji se Sofie. Jsem adoptovaná a je mi 18 let. Můj život není obyčejný. Dostanu se do říše kde jsou živočichové, kteří dokáží se mnou mluvit a já jim rozumím . Zjistím, že mohu dýchat pod vodou. Mluvit s vodními živočichy a dokážu rychle p...