Položila jsem deník na noční stolek a usnula . Ráno jsem se probudila mnohem dříve, abych se ještě stihla namalovat. Šla jsem do kuchyně pro poštu podívat se jestli mi někdo nenapsal. Dostala jsem jen jeden dopis od pojišťovny.
Když přijel autobus na zastávku, nasedla jsem a sedla si za Tobym. Pozdravil mě a já ho taky.
Když jsem přišla do třídy, šla hned za mnou Terka a zeptala se mne, co jsem dělala . A já odpověděla , že jsem šla na vycházku. Dneska jsme se naposledy učily.
Po škole jsem šla pěšky domů.
Domů mě to trvá asi čtvrt hodiny. Chodím často pěšky.
Sestra měla úkol z angličtiny a já jí pomohla. Musím ji ještě doučovat matematiku a fyziku, ale jen když tomu nerozumí.
Moje sestra mě někdy docela dost otravuje. Někdy mě naštve, tak jdu do svého pokoje a zavřu za sebou dveře. Když se se sestrou pohádáme tak vždy za to může ona, ale ona hrozně žaluje a řekne to na mě. Mamka jí uvěří, protože je vlastní a já nejsem vlastní.
Šla jsem k sobě do pokoje vzít si mobil. Sedla jsem si na postel podívat se na facebook. Na facebooku byl Toby Terka a ostatní. Začala jsem si psát s Terkou a Tobym hned jak jsem se připojila.
Terce jsem napsala: Ahoj jak se máš? No budu si psát s Tobym. A co Fred? Šly jste spolu někam ? Chodíte spolu ?
Terka odepsala: Ahoj mám se dobře. Fred dobrý . Je na mě milí a už jsme byli v kině. Jo chodíme spolu a je to fajn.
Tobymu jsem napsala: Jak se máš? Řekl jsi už někomu o našem vztahu? O prázdninách nebudu na fb. Nebudu moct, protože babička nemá wifi.
Toby: Ahoj. Mám se dobře. Ne ještě jsem neřekl nikomu o našem vztahu. Je škoda , že tam není wifi.
Já: No budu muset končit tak ahoj.
ČTEŠ
Velké tajemství
FantasíaAhoj! Jmenuji se Sofie. Jsem adoptovaná a je mi 18 let. Můj život není obyčejný. Dostanu se do říše kde jsou živočichové, kteří dokáží se mnou mluvit a já jim rozumím . Zjistím, že mohu dýchat pod vodou. Mluvit s vodními živočichy a dokážu rychle p...