Rüzgar - Damla
Buğra - Almira
Bora - Dolunay
Doruk - Ece
NOT:İlk üç bölüm çiftlerimizin tanışması olacak sonra kalan yerlerden devam edecek.
Almira
Sabah yüzümde hissettiğim soğuk suyla birden yataktan kalktım.
"Napıyorsun anne ya!""Annelere bağırılmaz Almira."
"Off! Anne neden başkaları gibi "Güzel kızım hadi kalk." demiyorsun."
"Çok konuşma sanki öyle söylesem hemen kalkacaksın, kalk hadi kahvaltı yapıyoruz."
"Anne bi-"
"Hayır, kalk artık." diye kızdı.
Evet benim uyanışlarımda böyle. Oflayarak kalktım ve banyoya doğru ilerlemeye başladım. Banyoda rutin işlerimi hallettikten sonra dolabımın önüne geçip "ne giysem" diye bakmaya başladım.
En sonunda kot pantolon ve askılı tişörtte karar kıldım. Ayakkabı olarak mavi vanslarımı giydim. Tişörtün uçlarını pantolonumun içine soktum. Saçlarımıda hafif dalgalı yaptım Ve hazırım.Aşağıya inip "Günaydın" diye bağırdım. Babam kahvaltısını yapmış koltukta televizyon izleyerek çay içiyordu.
Sonra babamda "Günaydın kızım." diye seslendi.
Bende annemin yanına yani mutfağa girip söylenmeye başladım. "Bak anne, babam bile günaydın derken sen beni soģuk suyla uyandırıyorsun. Bu öz kızına yapılır mı? Yoksa ben üvey miyim? Şöyle güzelce kızım kalk desen sanki kalkmayacağim. Tamam kalkmam ama sen yinede öyle uyandırsan..neyse
Anne ben bugün okuldan sonra kütüphaneye gideceğim. Biliyorum çok zeki bir kızın var, Kütüphaneye gideceğim çünkü ödevim var." diye yapacaklarımı sıralayınca annemde normal olarak kızdı."Sus artık Almira. Motorun soğusun.Tamam git neye gidiyorsan ama önce kahvaltını yap." dedi.
Bende oturup kahvaltımi yaptım. Sonra odama çıkıp çantamı aldım. Arabama yönelmiştimki annemin sesiyle durdum.
"İnsan bi hoşçakal der."
"Hoşçakal annee."
"Güle güle kızım."
Her zamanki annem işte.
Arabayı kullanırken bir yandan da en yakın arkadaşım Dolunay ı aramaya çalışıyordum.-Alo Dolunay naber?
-İyi, senden?
-İyi işte okula gidiyorum. Sen okulda mısın?
-Daha şimdi çıktım evden, geliyorum.
-Tamam, Kütüphanede buluşalım.
-Tamam, görüşürüz.
-Görüşürüz.
Okula girdiğimde hemen kütüphaneye gittim. Dolunay daha gelmemişti. Bir iki kitap inceledim ama beğenmedim neyse Dolunay geldi ve biraz dedikodu yaptık.
"Dolunay akşam ne yapıyorsun? "
"Hiiiç, sen?"
"Ben ne yapacağımızı biliyorum.Yeni açılmış bir bar gördüm oraya gidiyoruz."
"İyi peki, gidelim."
"Çeşmede Arena Bar da akşam 10 da buluşuyoruz. Okey?"
"Okey."
Akşam annemden zar zor izin alıp yola çıktım, yarım saate varmıştım. İçerisi çok da kalabalık değildi. Kenardaki bir locanın başına geçtim. Dolunay'ı beklerken barmenden bir kokteyl istedim. Kokteylimi içecekken arkamdaki birinin iki eliyle gözlerimi kapattığını farkettim.