-Jack! Jack segíts! Beszorultam!
-Nem tudok!-hazudott.
Jack kimászott az égő kocsiból és ott hagyta Avaryt. Minden lelkiismeret fuldolás nélkül. Még a tűzoltókat sem hívta. Elsétált és mintha mi sem történt volna felhívta Davet, a legjobb barátját. Még hallottam, hogy szia haver, de tovább semmit.
Amikor felébredtem egy kórházban voltam. Fájt mindenem. A kezem és a lábam is tele volt hegekkel, de most valahogy nem tudott érdekelni. Reméltem hogy ez csak egy rémálom, de amikor jött az orvos akkor sajnos valósnak tűnt a dolog.
-Szia Avary! Hogy vagy?-kérdezte a doki.
Millió és millió kérdés kavargott bennem.
-Miért vagyok itt? Mi történt? Miért fáj mindenem? Mikor mehetek haza?-az orvos kérdését figyelmen kívül hagyva hadartam a kérdéseket. De az orvos nem válaszolt, csak azt mondta hogy nyugodjak meg, de egy ilyen helyzetbe ki tud megynyugodni!?
-Figyelj Avary! Tényleg tudni akarod mi történt?
-Igen!-válaszoltam határozottan.
Jó akkor elmesélem, de elötte megvizsgállak.Megvizsgált, bevallom őszintén hogy nem volt kellemes. Égett a bőröm. Viszketett, de ha megvakarom akkor vérzik és mégjobban fáj.
-Na mostmár elmeséli?
-Igen.-mondta sóhajtva.
Izgultam, kiváncsi voltam, de egy kicsit féltem is.
-Tehát mentél egy buliba. Mivel nem tudtál mivel elmenni ezért stoppoltál. Aki felvett nem más volt, mint Jack. Sajnos autóbalesetetek volt. Jack teljesen józan volt, de felmerült hogy direkt csinálta. Áttért a másik sávba. A kocsi kigyulladt. Ő kitudott mászni. Te nem. Amikor kimászott te ott kiabáltál, de nem segített rajtad. Nem is akart, nem hívta a tűzoltókat, nem csinált semmit, csak elsétált az égő autó mellett. Nem sokan jártak ezen az autóúton, de az volt a szerencséd, hogy arra jött egy család és kihúztak az égő kocsiból mielött az felrobbant volna. Hívták a mentőket és a tűzoltókat. Behoztak ide. A baleset óta öt hónap telt el.
Kitört belőlem a sírás. Semmit sem akartam jobban csak egyedül lenni.
-Na jólvan azt hiszem hagylak gondolkozni. Ha kell valami szólj nyugodtan a nővérnek.-mondta majd elment.
Elment a doki.
Csak az járt a fejemben hogy Jack miért csinálta ezt.
Végig pillantottam testemen, ami meglepő, mert eddig nem tettem meg, és láttam ahogy a kezem tiszta heg és a lábamon sem láttam mást.
Hívattam a nővért, hogy legyen szíves szólni a dokinak. Amikor belépett a doki a korterembe azonnal feltettem neki a kérdésemet;
-Hol van Jack?