Capitolul 12

3.5K 231 12
                                    

Lui Eddie ii venea sa tipe. Sa tipe la Emma. Pe fata lui se putea citi confuzia, iar ochii lui se uitau pierduti la femeia care tocmai ii spusese ca relatia lor bazata pe sex se terminase. Minunatul sex ajunsese la final. 

Eddie o privi in ochi si isi dadu seama ca Emma asteapta un raspuns, dar el nu avea chef nici sa vorbeasca nici sa ii spuna ceva. Nu voia. 

Eddie se ridica cu grija din pat si se indrepta spre usa. 

- Nu ai de gand sa spui nimic ? -il intreba Emma-

- Ce vrei sa spun ?

- Nu stiu.

- Bine, nu stiu.

Continua sa mearga spre usa. O deschise, iesi, apoi o inchise in urma lui. 

Emma suspina, confuza si deceptionata. Eddie pleca pur si simplu, fara ca macar sa ii spuna ceva. Se intinse in pat si auzi usa deschizandu-se, o voce atat de cunoscuta salutand-o. 

- Buna, scumpo. 

Eddie statea in usa, privind-o si zambindu-i intr-un mod care o facea sa simta fluturi in stomac, fara sa inteleaga de ce.

- Ce faci aici ? -il intreba ea-

- Am ajuns de la serviciu si am venit sa te vad. 

- Eddie...

- Bine ! - spuse el, zambetul de pe buze disparandu-i -. Vad ca nu te pot face sa iti schimbi decizia. 

- Poftim ?

- M-am gandit ca poate daca intru din nou, ma vei primi intr-un mod diferit, iar episodul acesta in care mi-ai spus niste lucruri pe care inca nu le pot analiza in mod corect, va fi sters. Dar vad ca tu nu iti schimbi opinia, iar eu reusesc doar sa ma fac de ras.

Emma incepu sa rada, ce altceva mai ramanea de facut ?

- Esti asa un clovn uneori. 

Eddie nu radea, nu isi dadea seama care era partea amuzanta. Ea tocmai...ii daduse papucii ? Se despartise de el ? Decise ca nu mai voia sa continue si acum radea. Bine, bravo ! Si totusi, care era gluma ?

- Eu nu vad partea amuzanta, Emma -raspunse el serios, inca incerca sa o inteleaga-. Ce ai spus mai devreme...

- Vorbeam serios. -raspunse ea desi el nu terminase de pus intrebarea-

- Nu te inteleg !

- Eddie...

- Nu, Emma, explica-mi pentru ca eu chiar vreau sa inteleg, ok ? Cred ca merit sa stiu de ce...de ce ai terminat asta, orice ar fi ceea ce e intre noi doi.

- De ce vrei sa mai afli ?

- Normal ca vreau sa aflu ! -fara sa ii dea timp sa reactioneze sa apropie de ea, o lua in brate si incepu sa o sarute cu putere-. Imi pasa, chiar imi pasa.

- Eu...

- Doar explica-mi de ce.

- Noi doi nu...

- Nu, Emma, -o intrerupse el- nu imi spune ca nu ne intelegem bine pentru ca ne intelegem perfect, nu imi spune ca nu ne potrivim, pentru ca stii foarte bine ca nu e adevarat. Nu imi spune prostii, doar spune-mi adevarul.

- Pur si simplu...s-a terminat -murmura ea-. Asta e ceea ce imi doresc.

- De ce ? -intreba el inainte de a o saruta din nou si de a o intinde pe pat-. Nu te inteleg -ii sopti el inainte de a o saruta din nou cu mai multa forta-

- Eddie...Asta nu...

- Nu e bine, Emma ? -ea nega dand din cap, iar el o saruta din nou-. Nu ?

- Nu -murmura ea incet-

- Nu asta e ceea ce imi transmite corpul tau -ii spuse el, incepand sa o sarute din nou-. Nu poti sa negi ca ma doresti.

- Dar nu vreau sa simt asta. 

O saruta din nou, cu mai multa pasiune, dorindu-si sa inteleaga ceea ce era in capul ei. Cu o zi inainte totul era bine, facusera dragoste, dormisera impreuna, se imbratisasera pana cand au trebuit sa se trezeasca, iar apoi mersesera la serviciu.

Iar acum, acum pur si simplu ii spunea ca totul s-a terminat. Iar el nu putea lasa ca asta sa se intample, avea nevoie de ea. Adevarul il lovi in asa manera incat inceta sa o mai sarute. Privi ochii plini de lacrimi ai Emmei si avu un sentiment de frica si remuscari. Simtindu-se rau, se ridica din pat si o lasa pe Emma acolo, nici macar ea neintelegand de ce plangea. 

Vazandu-l pe Eddie stand in picioare, cu spatele la ea, neacordandu-i atentie o durea. La fel cum a durut-o faptul ca a sarutat, deoarece asta doar ii amintea de faptul ca nu vrea sa il lase, ca nu vrea ca el sa o lase.

Il voia cu ea, iar asta nu se putea intampla.

Pentru ca viata ei era destinata nereusitei, de aceea prefera doar sa traiasca clipa, fara sa isi faca planuri de viitor.

- Eddie...

- Emma, doar spune-mi de ce.

- Eu...eu ti-am spus ca era doar sex, nimic mai mult.

- Si tocmai de-asta nu inteleg ce am facut rau. Era doar sex si nu am facut nimic rau, din cate imi aduc eu aminte.

- Nu ai facut nimic, Eddie. Ma faci sa ma simt de parca as fi persoana cea rea dintr-o poveste.

- Poate chiar esti, Emma, persoana cea rea din povestea noastra. Pentru ca sincer sa fiu nu reusesc sa te inteleg.

- Nu e nimic de inteles. Pur si implu nu imi plac angajamentele.

Eddie incepu sa rada fara umor.

- Ce scuza buna, Emma, pana si eu as putea sa mint mai bine.

- Esti nedrept -se planse ea-

- Eu nu prea cred.

- Eddie, amandoi stim ca asta avea sa se termine la un moment dat.

- Nu, tu ai spus ca era doar sex, eu nu am spus nimic legat de asta. Pentru mine esti mai mult decat o persoana cu care imi petrec timpul, cu care ma distrez putin. Cu tine am locuit, cu tine am ras, tie iti povestesc ce mi se intampla. Dar se pare ca pentru tine asta nu e de ajuns.

- Si ce vrei ?

- Sa fi sincera.

- Sincera ? Ce rost are sa fiu sincera daca mai devreme sau mai tarziu tot te vei satura de mine si asta se va termina ?

- Asta e ceea ce crezi tu ? -intreba el trist-

- Asta cred -spuse ea, in timp ce Eddie se apropia de usa pentru a pleca-. Si e mai bine sa se termine acum, inainte sa ma indragostesc de tine.

Un dus amuzantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum