Capitolul 8

5.3K 280 9
                                    

Enervantul sunet al telefonului ii perfora creierul facand-o sa se ridice repede in fund. 

- Da ? -vocea ei ragusita dupa somn ii paru ciudata-

- Emma, sunt Mia.

Rapid, Emma simti somnul si propria greutatea incepand sa ii ia in stapanire intregul corp, suspinand se lasa sa cada intre perne. 

- Buna, Mia. -spuse foarte usor-

- Te-am trezit ? O, Doamne, imi pare rau, nu stiam ca dormi ! -exclama Mia-

- Nu mai tipa -o ruga Emma-

- Esti mahmura ? Ai fost azi noapte la vreo petrecere ? E unu jumatate, nu credeam ca mai dormi la ora asta. 

- Unu jumate' ? -intreba speriata, deschizand ochii imediat-

- Da, dar in fine, te las sa dormi in continuare, sunasem doar ca sa vad cum mai e totul pe acolo.

- Mmm, ca de obicei.

- Si fratele meu ?

Emma reactiona. Il cauta in jurul ei pe Eddie, dar isi dadu seama ca era singura in pat si un fel de dezamagire puse stapanire pe ea. Dar nu era ok sa simta asta.

- Nu stiu.

- Ce ? Vin imediat ! -striga Mia vorbind cu alta persoana-. Trebuie sa plec, Emma, te sunt mai tarziu. 

- Nu e nevoie, nu am 5 ani.

- Stiu, dar nu conteaza. Vin acum ! Trebuie sa plec. Vorbim mai tarziu. 

- Mia...

- Ah, si inca ceva. Te sunasem ca sa iti spun ca trebuie sa mai raman aici o saptamana. 

- Ce ? -sunetul conversatiei intrerupte ii rasuna in ureche- 

Emma isi dezlipi telefonul de ureche si se uita la el ca si cum ar fi un lucru ciudat. 

"A naibii sa fii, Mia !" gandi Emma. Cum sa intarzie inca o saptamana ? Cum isi permitea sa o lase singura inca o saptamana cu acel barbat cu care facuse sex toata noaptea ?

Acel barbat care o lasase atat de obosita incat la unu jumatate dupa-amiaza ea inca dormea. 

Dumnezeule. Si unde era acel barbat ?

- In sfarsit s-a trezit somnoroasa -vocea senzuala a lui Eddie o facu sa fie atenta la ce era in jurul lui din nou. Cearceaful care o acoperea cazu.- Pai...daca ma primesti asa, voi uita de pranz si ma voi intoarce in pat la tine.

Emma privi in jos si vazu ca ramasese cu sanii goi asa ca se acoperi imediat.

- Mmm...

- Nu o sa spui nimic care sa...aiba mai mult sens ?

- Buna ziua...

- Si cat de buna ! -spuse apropiindu-se de ea cu un zambet provocator pe buze- Cum ai dormit, draguto ?

Neputand evita ii aparu un zambet stupid pe fata in timp ce el o mangaia.

- Bine... -raspunse Emma cu un zambet pe fata-

- Asa imi placi, sa zambesti...

Se apropie de ea si ii mangaie buzele cu ale sale. Ea suspina.

- Eddie...

- Da ? -un murmur slab, senzual, care o facu sa tremure-

- M-a sunat Mia.

- Da, stiu.

- Stii ? -intreba ea surprinsa-

- Aha. Voiam sa raspund eu la telefon ca sa nu te trezesti, dar cand am ridicat receptorul am auzit ca deja ai raspuns si ca era sora mea.

- Ai spionat ce am vorbit cu ea ?

- Nu ! -ii raspunse el razand surprins- Ati vorbit despre mine ? -intreba Eddie curios si amuzat-

- Pai nu.

- Sigur ?

- M-a intrebat de tine -ii spuse Emma-

- Si ?

- A trebuit sa plece.

- Aha...

- Vorbesc serios, asta e adevarul.

- Si cine a spus ca nu e adevarat ? -intreba Eddie ridicandu-si o spranceana-

- Tu...

- Eu nu am spus nimic, micuto, asa ca nu inventa chestii pe care nu le-am zis.

Emma se intoarse pe o parte.

- Nu am chef sa ma cert. O sa ma culc la loc.

Eddie isi musca limba pentru a nu incepe sa rada. Ea nu se suparase, chiar nu isi dadea seama ca nu stia sa minta ? Mimica corpului ei o trada. Era indignata, se simtea incomod. Intr-un fel se simtea bine, dar se simtea ciudat. Si nu stia cum sa se comporte in aceasta situatie.

Lucru pe care Eddie nu il intelegea deloc. Petrecusera o noapte...care le oferise multa placere. Acea femeie era incredibila, iar el se bucurase precum un copil. Sexul fusese incredibil. Mai mult decat atat, de fapt.

Eddie isi trecu  degetul pe spatele ei, urmarindu-i linia coloanei vertebrale.

- Bine atunci -murmura el in timp ce degetul lui cobora pe spatele ei- daca vrei sa mai dormi, ma duc sa mananc singur pranzul pe care il prepar. 

Degetul sau continua sa coboare pana ajunse la punctul cel mai de jos al spatelui sau. Se opri cateva secunde. Apoi continua drumul, de data aceasta de jos in sus.

Cand ajunse la gat, se apropie de ea si o saruta pe umar, isi apropie buzele de gatul ei si urca pana cand ajunse la ureche. 

- Somn usor, papusico -murmura ridicandu-se din pat si o lasa singura in camera-

Emma auzi usa inchizandu-se si se intoarse spre ea, vazand ca era singura in camera. O lasase singura !

Bine, dar ea ce ii spusese ? Ii zisese ca vrea sa doarma in continuare. Atunci de ce se plangea ?

Inca pitea simti mangaierea lui traversandu-i coloana vertebrala. Corpul ei reactiona numai gandul ca Eddie o atingea, oricat de mic era acel contact. Acel barbat o facea sa tremure.

Inchise ochii si incerca sa adoarma. Dintr-odata i se facu cald. Isi scoase picioarele de sub patura. Nu ii mai era cald. Dar se simtea incomod, asa ca incepu sa se invarta in patul ei cel mare. Atat de mare ca se simtea singura.

Inchise ochii din nou si isi stranse pumnii, imbratisandu-si perna in timp ce chipul zambitor al lui Eddie ii aparu in minte. 

- Te urasc ! 

Minciuna.

- Taci ! -tipa pentru ea insasi, rasucindu-se iar in pat incercand sa adoarma-

Lucru ce parea imposibil in momentul de fata. 

Satula de tot, satula de ea insasi, satula de Eddie, isi dadu jos patura de pe ea si se ridica din pat. Stomacul o anunta ca ii era foame si trebui sa recunoasca ca ii era prea foame ca sa se culce fara sa manance. 

Si era normal dupa cat efort depusese noaptea trecuta.

Ridicandu-se, cativa muschi parca au vrut sa se planga, iar ea zambi amintindu-si ce se intamplase cu cateva ore inainte.

Se duse sa isi faca dus, iar cand iesi se imbraca cu niste pantaloni scurti si o camasa simpla.

Cu parul inca ud se duce in bucatarie.

Se opri dintr-odata cand il vazu pe Eddie la o masa aranjata pentru doua persoane. Stomacul ei incepu sa protesteze din nou cand simti mirosul lasagnei proaspete. 

-  Ia loc -ii spuse el cu un zambet enorm pe fata-. Te asteptam.

Un dus amuzantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum