Epilog

4.3K 304 25
                                    

Apa cadea peste trupul sau, acoperindu-i fiecare centimetru de piele, mainile iubitului ei urmareau picaturile de apa, iar Emma isi lasa capul pe spate in timp ce Eddy incepu sa ii maseze sanii.

- Mmm... -murmura el inainte de a o saruta pe gat- ai observat ca intr-un sfarsit oricum m-ai invitat cu tine in dus ?

Ea incerca sa rada, dar singurul lucru care ii scapa printre buze a fost un suspin.

- Ai intrat peste mine. Mi-ai spus ca voi avea o baie doar pentru mine, dar se pare ca tot ce fac este sa o impart.

- Si te plangi cumva, domnisoara ?

- In niciun caz.

Emma gemu cand unul dintre degetele lui Eddie i-a gasit locul umed.

- Asa ma gandeam si eu -spuse el.

Eddie isi retrase degetul din interiorul Emmei, pentru a-i mangaia tot corpul, Emma suspina sprijinandu-se de umerii lui pentru a nu cadea.

- Eddie... fa dragoste cu mine, te rog -il ruga ea.

- Mmm, cum as putea sa nu te provoc putin inainte ?

- Fa dragoste cu mine ! -ii ceru ea.

Lipita de perete, Emma incerca sa isi ridice un picior pentru a si-l pune in jurul mijlocului lui Eddie. Preluand controlul, reusi sa il faca pe Eddie sa intre putin in ea. Amandoi gemura, ia ea isi balansa soldurile, incercand sa il faca pe Eddie sa intre cu totul in ea, dar nu reusi. Eddie iesi din ea si o intoarse pe Emma cu fata spre perete. Mana lui mare si calda incepu sa ii mangaie sanii.

- Chiar nu imi vei raspunde niciodata ? -intreba el.

- La ce sa iti raspund ? -intreba ea, doar putin constienta.

- Porti inelul de la mine -ii raspunse el.

Ii daruise acel inel cu ocazia aniversarii celor doi ani ai lor, doi ani de cand erau impreuna, fara niciun act care sa confirme ca erau unul al celuilalt. I-l daduse din toata inima lui, iar tot in acelasi mod ii spuse : "Nu vreau un raspuns, nu vreau nimic. Doar sa il pastrezi, iar atunci cand vei fi pregatita, puneti-l si voi stii ca vrei sa te casatoresti cu mine."

Emma il pastra timp de 3 saptamani. Acum il avea pus pe deget. Il iubea, iar el o iubea. Vor fi mereu impreuna.

- Cred ca e destul de evident raspunsul meu. 

Mana lui Eddie i-a mangaiat spatele pana cand a ajuns la fundul ei, iar apoi ii desparti picioarele.

- Credeam ca ma vei face sa astept mai mult -spuse el pregatindu-se sa intre in ea.

- Vreau sa fiu impreuna cu tine mereu, Eddie...

- Mereu ? -intreba el cu un ranjet desenat pe fata.

- Mereu ! -tipa ea in timp ce el o patrunse.

- Ma iubesti ? -intreba el.

- Tu ce crezi ? -il intreba ea in timp ce gemea necontrolat.

- Vreau sa aud cum imi spui asta, iubito.

- Te iubesc ! -tipa ea.

- Si vrei sa te casatoresti cu mine ? -gemu el.

- Port inelul minunat de la tine...

- Vrei sa te casatoresti cu mine ? -intreba el din nou.

Emma tipa cand el se impinse in ea cu putere, acesta fiind singurul lucru de care avea motiv pentru a putea ajunge la orgasm, el urmand-o la putin timp, fara a putea evita acest lucru.

Transpirati, obositi si satisfacuti, se lasara sa cada, pana cand stateau aproape sub apa, sunetul picaturilor curgand fiind singurul din jurul lor. Dupa cateva minute, Emma se aseza pe el.

- Da, vreau. -ii raspunse ea.

El ii zambi.

- Stii ca te iubesc ? -intreba ea.

- La fel de mult cum te iubesc eu. Te iubesc si ti-am spus ca intr-o zi imi vei spune "da".

Emma rase si il saruta dulce, in timp ce il imbratisa. Spusese "da", iar acum era sigura ca urma sa aiba propriul ei final fericit.

                                                                                                     - SFARSIT

Un dus amuzantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum