Capitolul 5

5.8K 359 14
                                    

Emma lua o bucatica de friptura. Il privi pe Eddie cum manca. Trebuia sa fie sincera, nu se simtea chiar atat de rau. Se plimbasera putin cu masina, iar Eddie o duse intr-un loc dragut de unde puteau privi plaja in timp ce mancau, iar asta ii placea.

Vazusera cum apunea soarele impreuna, iar asta ii provoca un sentiment ciudat Emmei.

- Ce vrei sa facem dupa ce mancam ? -intreba Eddie, intrerupand linistea in timp ce o privea pe Emma-

- Mergem acasa ?

- Dar e prea devreme...

- Si ?

- Te rog, Emma. Stiu ca nu m-am purtat tocmai ca un cavaler, dar prima noastra intalnire nu a fost prea normala. 

- Aha - Emma trebuia sa ignore nodul pe care il simtea in stomac-

- Mia va mai lipsi cateva zile. 

- Da...

- Iar noi trebuie sa locuim sub acelasi acoperis.

- Da, stiu. Unde vrei sa ajungi ? -intreba Emma curioasa-

- Pai...ma gandeam ca am putea face un fel de targ.

- Un targ ?

- Da. Am putea sa incercam sa ne intelegem bine si sa nu ne mai prefacem. Sa fim normali.

- Eu nu ma prefac. -se apara ea-

- Dar ai fost in defensiva.

- Bineinteles...Trebuie sa am grija cu tipii ca tine. 

- Cu tipii ca mine ? -intreba Eddie amuzat- Cred ca e a doua oara cand imi spui asta.

- Probabil ca da.

- Nu mi-ai raspuns. 

- Intelegi tu la ce ma refer.

- Serios ? Asta crezi tu. Femeile sunt complicate, dar tu esti si mai si decat celelalte.

- Pot spune acelasi lucru despre barbati.

Eddie incepu sa rada iar Emma nu putu evita sa nu rada cu el. Ce altceva putea sa faca ? Adica ii placea de el. Si stia ca e un tip bun...dar foarte, foarte in adancul sufletului. Ok...pe cine incerca sa pacaleasca ? Pentru ca pe ea insasi nu reusea. Ii placea de el. Era un tip amuzant, chiar daca uneori o enerva cu acele comentarii sau pentru ca a intrat peste ea in baie si i-a smuls prosopul pentru a o mangaia. 

Ok, poate ca nu il placea chiar atat de mult.

Il privi in ochi, iar un nod incepu sa ii apara un gat, coborand pana in stomac, paca cand ajunse intre picioarele ei si se transforma intr-un lichid caldut. 

- Ce spuneai ? -intreba Emma-

- Targul... Il accepti ?

- O sa incetezi sa mai comentezi despre mine si sa mai intri peste mine in baie ?

- O sa incerc.

- Bine, la sfarsitul zilei iti voi raspunde.

El zambi, negand din cap. Era precum o fetita capricioasa...care il fascina. Cu acel chip angelic si acel par rosu, rosu precum pasiunea. Pasiunea pe care isi dorea sa o simta cu ea, pentru a-si stinge acea dorinta pe care corpul lui o simtea.

- Pe plaja - spuse ea-

- Poftim ?

- Dupa ce mancam. Mergem pe plaja.

~~~~~

Nisipul intre degetele picioarelor era o senzatie care ii placea, sa isi ingroape picioarele in nisip, adora asta.

- Iti place plaja, nu ?

- Foarte mult -ii raspunse Emma cu un zambet imens pe fata- Multumesc ca m-ai adus.

- E o placere din partea mea sa fac in sfarsit ceva bine.

Emma incepu sa rada.

- Nu totul a fost chiar atat de rau.

- Nu ?

- Nu...Chiar daca era mai bine daca nu intrai peste mine in baie. Si daca pastrai pentru tine acele comentarii.

- Vorbeam serios.

- In legatura cu ce ?

- Ai un fund frumos. Foarte frumos.

- Eddie -tonul ei era cel de advertisment-

- Si un corp superb -murmura el-

Emma incepu sa mareasca pasul. Numai Dumnezeu stie ce s-ar fi putut intampla daca ramanea linistita. S-ar fi putut arunca in bratele lui sau l-ar fi pocnit. Chiar daca era mai sigura de prima optiune.

- Emma !

Emma incetini, iar el o lua de mana facand-o sa se intoarca spre el.

- Eddie...

- Nu te supara, ti-am spus doar adevarul.

- Poate...poate ca nu voiam sa il aud.

- Te balbai ?

- Da...da din cauza ta !

El incepu sa zambeasca, isi afunda mainile in parul ei, atat de suav si de matasos precumo atingere, si ii lua cateva suvite pentru a i le simti.

- Eu am alte probleme in legatura cu tine... - murmura el-

- Da ? Cum ar fi ? -intreba Emma-

- Ma innebunesti... 

- Si tu pe mine... -ii raspunse ea-

- Te innebunesc ?

- Aha...

- Va trebui sa gasim o solutie, nu crezi ?

- Targul...

- Este o optiune...Asta inseamna ca il accepti ?

De ce o costa atat de mult sa respire ? Si de ce avea impresia ca de fiecare data era din ce in ce mai aproape de ea ? Putea sa ii simta pieptul lipit de al ei, picioarele sale puternice lipite de ale ei. Ii simtea mana lipita pe spatele ei, mangaierea degetelor pe gatul ei. 

- Pentru binele amandurora -accepta ea-. Niciun comentariu in plus, nici nu mai intri peste mine in baie.

- Doar daca nu imi dai tu voie sa intru...

- Eddie...

- Emma...Acum trebuie sa facem ceva cu nebunia mea...

- Deja...deja am rezolvat cu targul acela.

- Nebunia mea e alta, scumpo... Ma innebunesti, dar de dorinta.

- Eddie...

- Ce zici daca "sigilam" targul ? - intreba el, lipind-o din ce in ce mai mult de corpul sau, ea isi intredeschise buzele, poate ca ar fi trebuit sa se planga , dar tot ce a putut sa faca a fost sa ii raspunda la sarut, atunci cand el isi uni buzele de ale ei. 

Un dus amuzantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum