- Vasara! Pagaliau baigėsi mokslai :) - surėkiau per visus namus.
Išsiridenau iš lovos, atsistojusi nuėjau į dušą ir pasileidusi šiltą vandenį mėgavausi vandens lašeliais. Po 10 minučių išėjau iš ten. Ilidusi į spintą nenorėjau ilgai ieškoti rūbų tai tiesiog pasiėmiau džinsinius šortukus ir juodą palaidinę. Nutipenau į apačią, kadangi valgau mažai tai visiškai nenorėjau valgyt. Tiesiog nuėjau ir įsijungiau TV, o ten rodė simpsonus, net šyptelėjau. Keista, kad namuose taip ir tylu buvo.
~Po 30 min~
Atsibodo žiūrėti televizorių, tad jį išjungiau. Užlipau į savo kambarį ir įsijungiau kompiuterį. Nuėjau į Twitter'į kuriame patikrinau tik tai ką visada tai buvo Ikke's profilis, tada užsukau į Instagram'ą buvo kelios naujienos, keli nauji foloveriai. Galiausiai tiesiog įsijungiau muzikos. Pasiimiau telefoną ir paskambinau savo tėčiui:
(Aš - K
Tėtis - T)
K- Labas rytas. Taip anksti darbe?
T- Labas, šiandien taip.
K- Kaip sekasi?
T- Gerai.
K- Tet kada pirkti bilietus į Suomiją?
T- Palauk nueisiu iki viršininko ir pasakysiu, kad išskrendam pažiūrėsiu ir perskambinsiu kuriai dienai pirkti galėsi.
K- Jau šiandien galėsiu nupirkti?!
T- Galėsi galėsi, - nusijuokė.
K- Gerai iki, laukiuuu.
*padėjau ragelį*
Laiminga iškarto prie kompiuterio įsijungiau bilietus į Suomiją. Į šį puslapį žiūrėjau ir galvojau pagaliau pradeda pildytis mano svajonės.. Tada net pašokau kai isgirdau skambant telefoną :D Greitai asiliepiau, o ten buvo tetė.
T- Gali pirkti pirmadieniui.
K- Netgi pirmadieniui?!
T- Taip, na iki einu dirbti.
K- Sėkmės!!
Baigusi pokalbį tiesiog nupirkau internetu du bilietus į Suomiją. Vis dar negalėjau patikėti, kad išvyksime už trijų dienų....•Žinau trumpa pirmoji dalis, tiesiog noriu gauti bent kelis skaitančius iš pradžių, kad bent vienas skaitytų.
•Labai laukiu skaitančių :*
BINABASA MO ANG
Lost In Sadness ❤
RandomMergina 14-kos metų pasiklydusi savyje, bet vistiek turi svajonių, nors kas jų neturi? Ji sieks savo svajonių iki galo, bet į jos gyvenymą įsipainios ir jaunas ir garsus vaikinukas. Vaikinukas 15-metis garsus dainininkas, kuris susipažins su miela...