Vàrem estar uns 5 mesos separats, ja casi no parlàvem. Ho vaig passar bastant malament, però per fi, al tornar al poble vaig quedar amb ell. Vam parlar durant hores, desde les 17:30h fins, aproximadament, la 1 de la nit, ja que em quedava a dormir a casa de la meva millor amiga i el seu nòvio i el "meu nòvio" són millors amics.
Quan estava amb ell el temps se'm passava volant, i ja no pensava en el meu company de classe. Ens vam donar un petó per despedir-nos i vam dir que quedariem els 4 l'endemà al matí.
Era diumenge, estava a punt de marxar cap a la ciutat i vam quedar per despedir-nos. Em va dir si volia tornar a sortir amb ell. Vaig dir que estaria encantada de tornar amb ell.
Varem començar molt bé, i parlàvem cada dia. Estava molt enamorada d' ell, i ell de mi.
Ell és el típic noi que és MOLT, MOLT, MOLT amic de les noies, i té més amigues que amics. Això em va començar a posar gelosa, perquè la seva millor amiga i ell tenen una relació bastant íntima... Sempre estan junts i ja havien sigut alguna cosa. Pel dia de St. Jordi ell li va regalar una rosa a la seva millor amiga.
Ens varem enfadar i vam tallar, i em vaig enfonsar. Mai m'havia emborratxat, però el dia després de que ell tallés amb mi, vaig quedar amb una amiga de confiança per explicar-li tot i per emborratxar-nos i com a mínim, estar unes hores sense pensar en ell.
Cada cop estava pitjor, per sort, tenia la meva millor amiga que va estar al meu costat dia a dia. Anava veient les seves fotos a Instagram, Snatchap, etc... i em deprimia més al veure com de bé vivia sense mi.
Després de molts mesos sense parlar amb ell ni veure'l, aprofitant unes festes, varem anar al poble un altre cop, era el dia del seu aniversari. Els seus amics li havien fet una festa sorpresa i em van convidar a anar-hi. Em vaig estranyar moltíssim ja que pensava que no em volia veure. I em van explicar que ell, sempre que els veia (als amics que tenim en comú), preguntava per mi, de com estava, si estava amb algú, etc. I vaig aceptar a anar a la festa, al cap i a la fi, tenia ganes de veure'l.
Em van afegir al grup de WhatsApp de la festa sorpresa, i en el grup, com era d'esperar, hi havia la seva millor amiga. Ella em tenia molta mania, perquè li agradava la mateixa persona que a mi, i aquesta persona li agradava jo. La seva millor amiga em va expulsar del grup sense que hagués pogut dir hola. Ella i una amiga que creia que ens portavem bé, em van començar a insultar perquè ell em preferís a mi i no a elles, i tenien l'excusa de que era la ex i deien que ell no se sentiria còmode tot i que ell els va explicar que em trobava a faltar.
Vaig passar de tot allò de la meva ex amiga i de la millor amiga del meu ex, i vaig quedar per sopar amb la meva millor amiga mentre que els altres estaven a la festa amb ell.
A les 22:00, ell em va parlar per WhatsApp i em va dir que algú li havia dit que estava al poble i ell tenia ganes de veure'm i em va dir si volia anar a la discoteca amb ell. Primer li vaig dir que m'encantaria però llavors li vaig preguntar qui més venia, i com ja m'esperava, venia la seva millor amiga i la meva ex amiga així que li vaig dir que al final no hi aniria i va dir que em trobava a faltar, i si volia quedar l'endemà i li vaig dir que si, però que només podia quedar 1 hora ja que tornava cap a la ciutat. Al final els meus pares em van dir que volien marxar al matí i que no podia quedar, així que ho vam deixar per un altre dia.
Vam parlar per WhatsApp quan vaig arribar a la ciutat i li vaig confessar que no podia estar sense ell, que seguia enamorada, i ell em va dir que ell també ho sentia.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Uns anys una mica complicats
RomanceTot va començar quan vaig entrar a l'institut i vaig descobrir un sentiment nou, l'amor...