6. Az Alfa

184 12 0
                                    

Eléggé gázos a csaj. Jól néz ki, meg minden, csak hihetetlen... Nem ájult el a vonzerőmtől, ez azért eléggé hihetetlen. Miután elfutott azzal a lánnyal, felkerestem Tanamit, hogy kicsit érdeklődjek nála erről arról. Olyan fura érzés volt, mert amikor velük beszéltem elfeledkeztem arról, hogy lényegében én egy vadász vagyok. Amikor megkérdeztem Tanamitól, hogy ki az alfa, szemközt röhögött.
- Te ennyire hülye vagy, kölyök? ÉN vagyok az alfa.
- Ergo, mindenki hozzád tartozik? Mert öregem az rohadt sok...
- Ne merj megkérdőjelezni, értve vagyok? - vicsorgott rám elmélyült, állatias hangon. Vártam egy picit, hogy lenyugodjon, aztán folytatta:
- Na idefigyelj. Attól, mert esetleg nem én teremtettem ezt a rohadt sok farkast, attól még én vagyok az egyetlen alfa. Például, itt vagy te. A tegnapi napig azt sem tudtam, hogy létezel.
- És azt ki tudom deríteni, hogy ki az én igazi alf... akarom mondani a teremtőm?
- Persze. Állj csak neki nyugodtan - mondta azzal sarkon fordult. Úgy döntöttem, hogy kiszellőztetem a fejem, ezért kifutottam az erdőbe. Kerestem egy nyugis helyet, ahol tudok gondolkozni. Aztán egyszer valami szúrósat éreztem a hátamba. Odanyúltam, és egy nyugtató lővedék fúródott a lapockáim közé. Felordítottam, aztán minden elsötétült.

The BiteWhere stories live. Discover now