7. A vízió

190 16 0
                                    

Amióta meghallottam, hogy Tanami majd engem szán új alfának, azóta álmaim vannak. Először, ha jól számoltam csak negyed óráig tartottak. Azonban mostanra kinőtte megát akkorára, hogy nappal is jelentkeznek a víziók. Ha szerencsém van, fájdalommentesek. Egyszer, Winston látott egy ilyen víziót. Azt mondta, hogy a földön fekve rángatóztam, megállás nélkül. A szemem átfordult sárgába, és félig át is változtam. Ami érdekesség, hogy csak a fejem változott át farkasossá. Ami még furcsább, az az, hogy ilyenkor látok magam mellett egy hollófekete farkast is. És nem harcolok vele, hanem pont úgy bánunk egymással, mint a kutyák az Amimal Planeten. A legutóbbiban egy hegyen futottunk lefele. Mindent hó borított, és valaki kergetett minket. Mindig megizzadva ébredek. Mostmár minden egyes éjjel.
Pár héttel ezután visszamentem Tanamihoz, és megkérdeztem, hogy ő mit gondol róla. Azt mondta, hogy ezen mindegyik alfa elő átesik, neki spontán átváltozásai voltak. Azért, szerintem én sokkal jobban jártam. El sem tudom képzelni, milyen lehet, amikor megyek az utcán, és egyszercsak BUMM. Farkas lettem. Tanami elbocsájtott azzal, hogy igyak sok teát, az segíteni fog, és hogy ne nagyon mozduljak ki otthonról. Megfogadtam tanácsát, hazaérve a gépemen Teen Wolfot kezdtem nézni. Milyen kis irónikus vagyok.

The BiteNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ