ZAKOCHANA 2 RAZ

33 2 0
                                    


Następnie razem z Jenny poszłyśmy sie rozluźnić, czyli poszłyśmy potańczyć. Tańczyłyśmy 40min. Na chwile wróciłyśmy do naszej sali żeby odpocząć. Wtedy Adrian (przyjaciel Sebastiana) zapytał mnie:
-Chcesz zatańczyć?
Ja odpowiedziałam:
-Chętnie
Moja przyjaciółka to widziała i kiwnęła głową na znak że moge pójść.
Najpierw przetańczyłam trzy piosenenki z Adrim(w skrócie Adrian).
I sie stało coś czego bym sie nie spodziewała.................................................................,,..,,.Seba z Adrim po prostu sie bili i wykłócali , który ze mną zatańczy. Nie mogłam w to uwierzyć przecież oni są nadal albo teraz przestali być przyjaciółmi !
Wtedy nie wytrzymałam tego i krzyknęłam:
-Kurdee przestańcie!!!!!!!
Oni sie na mnie spojrzeli i przestali sie bić. Seba korzystając z okazji że nie tańcze z nikim szybko zaprosił mnie do tańca. Adri następnie szybko wziął moje ręce i znów z nim tańczyłam.
Tańczyliśmy tak do końca dyskoteki.
I już po dyskotece...
Kiedy szłam do domu wtedy Adri szybko mnie dogonił. A ja zapytałam :
-Czemu zawsze tylko koniec dyskoteki musi być najlepszy?
On powiedział:
-Następna dyskoteka będzie lepsza Obiecuje.
I po chwili uśmiechnął sie do mnie oraz popatrzył mi w oczy i powiedział:
-Już wiem z kim przetańcze następną imprezę.

Wiedziałam że to o mnie chodziło.
A zaraz znów powiedział i uśmiechnął sie do mnie zalotnie:
-Gdyby mi sie motor nie zepsuł bym Cię podwiózł.
Potem sie pożegnaliśmy. A ja wtedy pomyślałam:
-Ale wymyślił tekst na podryw. Myślał że ja mu uwierzę. Hahaha bardzo śmieszne on ma 15lat. Dopiero za rok lub za trzy lata może se go kupić.
Położyłam sie na moje łóżko i dopiero do mnie dotarło że jaaa sie zakochałam w...........................Adrianie. Kurde jaka ze mnie IDOOTKA. Chlera czemu powiedziałam Sebastianowi (podrywacz klasowy nr 2) że sie w nim zakochałam. Przecież to już teraz sie w nim nie kocham.
Moja prawda jest taka że:
Ja jestem zakochana w Adrim (podrywacz klasowy nr1). Kurna,kurna, kurna mać !!!!!!! No cóż takie życie.

**********************
Następne części będę pisać co tydzień.
Dzięki za przeczytanie....Jesteście kochani! 😗

MĘTLIK Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz