2 - Beden Dilinizi Öğrenin

250 59 19
                                    

İçten Gülümseyin;

Gülümse bir kadının en büyük silahı ve en göz alıcı süsüdür. Oysa birçok kadın bu güçlü özelliklerinin farkında bile değildir. Eğer bir erkeğin dikkatini çekmek istiyorsanız gülümsemenizin cazibesinden faydalanabilirsiniz. Sıcacık, içten ve samimi bir gülüş erkeklerin dikkatinden asla kaçmaz.
Bir erkeği kendine âşık etmenin yolları arasında en geçerlilerinden biri beden dilidir. Beden dili hemen her insan ilişkisinde olduğu gibi ilişkilerde de oldukça önemlidir. Bu sebeple bir erkeği kendine âşık etmek istiyorsanız hem onun hem de kendinizin beden dilini net olarak bilmeniz oldukça önemlidir. Kusursuz bir iletişim kurmanın en temel anahtarı beden dilini doğru kullanmaktır.

Pozitif Olun ve Etrafınıza Neşe Verin;

Alımlı kadınların en belirgin olması gereken özelliklerinden biri de pozitif olmaktır. Birçok somurtkan kadın arasında pozitif enerjiniz ile bir adım önde olabilir ve dikkati üzerinize çekebilirsiniz. Unutulmaması gereken nokta pozitif enerjinin insanları kendine çekmeyi başaran eşsiz bir güç olduğudur. İnsanlar pozitif enerji yayan kişilere büyük ilgi duymaktadırlar.

Risk Almaktan Korkmayın;

Eğer bir erkeği kendinize âşık etmek istiyorsanız risk almaktan korkmamalısınız. Yani yeri geldiğinde gözü pek ve atılgan olmalısınız. Kadınlar genel olarak ilk adımı erkeklerden beklemektedirler. Oysa uygun zaman geldiği durumlarda bazen ilk adımı sizin atmanız gerekebilir. Unutmayın erkekler cesur ve özgüven sahibi kadınlardan çok hoşlanmaktadırlar.

en önemli unsur Göz Teması Kurun;

gözler bi çok şeyi anlatır karşınızdaki kişinin gözlerine odaklandınız zaman neler düşüngünü nasıl biri oldugunu ögrene bilirsiniz Yapılan araştırmalar göz temasının aşk üzerinde oldukça olumlu etkiler yarattığını göstermektedir. Bu nedenle onunla konuşurken gözlerinin içerisine bakmayı ve elektriğinizi ona gözleriniz ile geçirmeye dikkat etmelisiniz. Gözleriniz mümkün olduğunca onun gözlerinde. Farklı biri gelip sohbetinizin bölünmesine sebep olsa da siz gözlerinizi ondan ayırmayın. Birkaç saniyeliğine farklı bir yöne bakmanız gerektiğinde bunu oldukça sakin hareketler ile yapın

Ses Tonunuzu Ayarlayın;

Çekici bir ses tonuna sahip olabilmek için tane tane konuşmaya ve sesinizi yükseltmemeye dikkat edin. Erkekler bu tarz konuşmaya sahip kadınları oldukça çekici bulmaktadırlar.

Soğukkanlılığınızı Koruyun;

Onunla buluştuğunuzda soğukkanlılığınızı korumaya dikkat edin. Unutmayın âşık etmek istediğiniz erkeğe onun için deli olduğunuzu belli etmemeniz gerekir. İlk görüşmede aranızda gelişecek sohbetin çok derin olmamasına dikkat edin. Onu bir kenara sıkıştırıp hayat hikâyenizin özetini geçmeyin bu onun ilgisini çekmenizi engeller. Onun kafasında soru işaretleri bırakmanız önemlidir. Erkekler hemen çözdükleri kadınlara karşı duydukları heyecanı kaybederler. Bu sebeple de ona karşı bazı konuları mahremiyetiniz altında tutmaya çalışın.

DOKUNUŞ TAVSİYELERİ
Basit bir dokunuş, hatta kola yapılan sıradan bir dokunuş, bir kadının beynine çok acık
mesajlar gönderir.
Bir kadınla saatlerce konuşabilirsin ve kolunu omzuna atmanın etkisini yaratamayabilirsin.
Sosyal dokunuşlar kadına dokunmaktan korkmadığını gösterir. Bu iyi bir şey çünkü kadınlar
dokunmanı istiyor.

GÜZEL KOKU TAVSİYELERİ
Bir kadın 3 metreden vücut kokusunu alabilirken, bir erkek alamaz.
Kadınların koku hissi erkeklerden 100 kat güçlüdür.
Araştırmalara göre koku insanlar hakkındaki düşünceleri etkileyebilir.

Aşkın DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin