Olivia , Ada i Jacob ( Ich myśli )Dzisiaj pierwszy dzień w szkole. Nie nawidzę tego wszystkiego. Wszystko jest nowe : nowi przyjaciele , nowi wrogowie , nowe miejsca i nowa/nowy ja. Pewnie będzie tak jak w starej szkole czyli wszyscy będą mnie lubić za to , że mam sławnych rodziców. A ja wolę żeby oni polubili mnie , a nie reputację moich rodziców . Więc wogólę nie będę o nich mówić.
W szkole
Jacob ( Jego myśli )
Mimo tego , że nie czuję różnicy wiekowej między mną , a Olivią i Adą ogólnie , to czuję ją w szkole. Dlaczego musimy być w odzielnych klasach ? Wolę być z nimi nic przez cały dzień niż sam.
Kilka godzin później
Ada ( Jej myśli )
Właśnie mieliśmy lekcję matematyki. Nawet nie jest najgorzej. Ja i Olivia jakoś sobie radzimy.
Aż tu nagle nie wiadomo z kąt pojawia się wielki potwór.Olivia ( Jej myśli )
Byłam przerażona. Myślałam , że już po mnie. Gdy nagle z nienacka pojawiły się dwie postacie. Jedna była ubrana w czerwony kombinezon w czarne kropki , natomiast druga w cały czarny kompinezon z ... uszami i dzwoneczkiem ?! Ktoś z tłumu wykrzyczał :
- To Biedronka i Czarny Kot ! Oni nas uratują !
- Kto to ? -
- Nie wiesz ? -
- Nie -
- To super bohaterowie i strażnicy Paryża -
Byłam zdziwiona tym co usłyszałam. Kto to wogóle jest ? Dlaczego mama i tata nic nam o nich nie mówili ?W domu
Olivia ( Jej myśli )
Bacznie obserwowałam każdy ruch Biedronki i Czarnego Kota. Oczywiście wygrali walkę. Postanowiłam poszukać informacji na ich temat w internecie. Pierwsza strona w wyszukiwanianiach , która mi się wyświetliła to ''' ,, Biedroblog " '''. Ten blog skończył swoją działalność dawno temu , a tak dokładniej to 14 lat temu , gdy miałam rok. Prowadziła go Alya , która za wszelką cenę chciała poznać prawdziwą tożsamość Biedronki. Jednak poddała się po 2 latach. Gdy rodzice wrócą to spytam się ich co wiedzą na ich temat. Ja nie lubię czegoś zaczynać , a potem po prostu to zostawić. Wolę doprowadzić sprawę do końca , i tym razem też to zrobię. Założę własny ,, Biedroblog ", dokończę dzieło Alyi i dowiem się kim jest Biedronka i Czarny Kot.
CZYTASZ
Miraculum : Biedronka i Czarny Kot | Wybrańcy ✔ [ZAKOŃCZONE]
Fanfiction[ZAKOŃCZONE] Historia napisana przez dwunastolatkę z praktycznie zerową znajomością języka polskiego i brakiem umiejętności logicznego prowadzenia fabuły. Nie będę przeprowadzać korekty, bo to jakby napisać tę książkę od nowa. Jeśli cię tym nie znie...