1

90 21 18
                                    

Yağmuru hatırlıyorum Neria, bana baktığın o anı. İlk karşılaşmamızı. Uzun süre bakışmıştık ıslanmamızı önemsemeden. Hasta olabilirdik, ama umrumuzda değildi.
Çünkü o an yeni bir aşk doğabilirdi, Harry ve Neria.

İlk kez gözlerine baktığımda, kırgın olduğunu gördüm. Birileri seni çok kırmış Neria.
İkinci kez gözlerine baktığımda, yıldızlar kadar parlak olduklarını fark ettim. Mutlu mu olmuştun yoksa yanlış mı anlamıştım?

Birbirimize gülümsedik sonra, daha önceden tanışıyormuşuz gibi. Sonra sen utanıp gözlerini kaçırmıştın benden, ben de sevimli bulmuştum o halini. Hâlâ da öyle, utanınca sevimli oluyorsun.

Peki şimdi? Beni tanımadığını söylüyorsun. Bu nasıl olabilir? Tüm o anılarımızı ve aşkımızı hatırlamıyor musun? Tanıştığımız günü?
Aşkımızı itiraf ettiğimiz o anı?
İkimiz de utanıyorduk söylemeye, sonra bir anlık cesaretle çıkıvermişti ağzımdan işte. Yüzümü kapatmıştım ne yaptığımı anladığımda. Kıkırdamıştın, ellerimi yüzümden çekip, gözlerime bakmıştın ve 'Ben de sana aşığım Harry' demiştin. Ardından dudaklarımız birleşmişti.
Aşkı ilk defa, o gün tatmıştım.
24 Kasım 2014. Tarihini atmıştım, sonsuz kılmak için.
Şimdi sonsuz mu gerçekten?

Beni hatırlayacak mısın diye düşünüyorum ve cevabın olumsuz olmasından çok korkuyorum. Beni hayata bağlayan tek şey sensin çünkü. Seni ve aşkımızı kaybetmeyi göze alamam. Merak ediyorum, gözlerin yeniden bana aşkla bakacak mı? Ya bana tekrar aşkla bakmazsan ne olacak Neria? Beni hep böyle kırgın bırakmazsın, sen de beni seviyorsun biliyorum. Sadece.. sadece hatırlamıyorsun.

Ethan'a öyle bakman canımı çok acıtıyor Neria, sana çektirdiği acıları sana anlatmayı çok isterdim ama bana inanmazsın ki! Üstelik üzülmeni de hiç istemiyorum, sen üzüldüğünde içim parçalanıyor. Keşke sen hiç acı çekmesen, senin yerine bütün acıları ben çekebilsem sen de hep mutlu olsan. Çünkü gülümsemek sana çok yakışıyor, gülümsediğinde gözlerinin yanında oluşan kırışıklıkları çok seviyorum. Gamzelerin olmadığını söylüyorsun ama çenende çok küçük bir gamze var Neria. Onu da çok seviyorum.

Tekrar yakından görebilir miyim seni gözlerin benim için parlarken küçük gamzen benim için ortaya çıktığında?

i remember the rain // stylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin