Κεφάλαιο 7 : Αναμνησεις

49 5 6
                                    

Ξύπνησα και είδα πολλά καλώδια συνδεδεμένα πάνω μου. Όλα τα έπιπλα γύρω μου ηταν άσπρα. Ακριβώς όπως στον οίκο μόδας . Αμεσως σαν ένα χαστούκι με χτύπησαν οι αναμνήσεις. Γιατί άρχισα να πνίγμου? Τι είχε γίνει? Μήπως έκανα κανένα λάθος? Σηκώθηκα ελαφρά πάνω. Δεν ένιωσα κάτι. Ούτε πόνο ούτε τίποτα. Αντιθέτως ένιωθα τέλεια. Ξεκούραστη. Αναγεννημενη.  Σηκώθηκα πάνω και έβγαλα τα σωληνάκια. Αμεσως ο παλμογραφος άρχισε να παίζει παρατεταμένα. Περπατησα και βγήκα από το δωμάτιο. Αμεσως γιατροί και νοσοκομες  έτρεξαν προς το μέρος του δωματίου και όταν με είδα καθυσηχάστηκαν (σορρυ για το ορθογραφικο δεν θυμαμαι πως γράφεται) . Ο Άντριου μπήκε μέσα και μου φάνηκε λιγάκι κουρασμένος .

"Πώς είσαι;" με ρώτησε και μου χαμογέλασε προσπαθώντας να κρύψει την κουρασή του

" Μια χαρά είμαι  Βασικά χορτάτη . Μπορείς να μου εξηγήσεις τι έγινε; Εννοώ γιατί συνέβηκε αυτό ;" είπα και τον κοίταζα περιμένοντας απάντηση   . Αργησε λίγο να μου απαντήσει αλλα τελικά μίλησε
"Ξέρεις δεν γενιούμαστε βαμπιρ ......... Εννοώ έχουμε στο DNA μας το γονίδιο του βαμπίρ αλλά καθως μεγαλώνουμε το σώμα μας είναι ανθρώπινο  και αρχίζει να αλλάζει καθώς μπίνουμε στην εφηβεια . Συνήθως είναι εντελώς βαμπίρ στην ηλικία των 15 με 16 . Όλα τα όργανα αρχίζουν να αλλάζουν . Εννοώ αλλάζουν ετσι ώστε να είναι ικανά να δέχονται αίμα για τροφή .Μην με ρωτήσεις περισσότερα για αυτά δεν είμαι σίγουρος πως λειτουργουν. Αλλά ήμουν σίγουρος πως είχες μετατραπεί εντελώς παρόλο που οι αναμνήσεις σου δεν είχαν επιστρέψει " τι εννοεί αναμνήσεις . είμαι τίποτα τρελή ;
"Τι εννοείς με αναμνήσεις " είπα με γουρλομένα μάτια
" Τα βαμπίρ ποτέ δεν πεθαίνουν . Εννοώ πεθαίνουμε μόνο σωματικά . Τα πνεύματα μας μενουν περιπλανιουντε μέχρι να έρθει η στιγμή τους να αναγεννηθούν μέσω κάποιου άλλου βαμπίρ . Ουσιαστικά δεν είμαστε 16 . Είμαστε  2345 χρόνων ακριβώς. Και εσύ και εγώ και όλα τα βαμπίρ της γενιας μας των 16 ετών . Ας πάμε στο θέμα μας όμως . το στομάχι σου και το συκώτι σου δεν μετατράπηκαν εξ οοκλήρου  .Που σημαίνει ότι είχες την λιγούρα για αίμα αλλά δεν ήσουν έτοιμη ακόμα να το αποδεχτείς . Έτσι δηλητηριάστηκεςμέσω του αίματος . Ο οργανισμός σου το απέβαλε αμέσως ως βαμπίρ που είσαι αλλα αναγκαστηκαν οιγιατροί να σου δώσουν ένεση αδρεναλίνης έτσιώστε να ενεργοποιηθουν τα βαμπιρικά σου κυτταρα .Τωρα θα είσαι οκαυ. "

"Πλάκα κάνεις . " είπα και έμεινα με ανοιχό το στώμα . Δεν γίνεται είμαι 2345 ετών ? Πως γίνετι αυτό ; πότε θα ενεργοποιηθεί η μνήμη μου . Θέλω να ξέρω ποια είμαι .   Την συζήτηση με τον εαυτό μου διέκοψε η γυναίκα με τα ξανθιά μαλλιά που μυ έκανε κάστινγκ . 

Bad FAM Where stories live. Discover now