Ahoj volám sa Chaelsee (citaj čelsii)
a mam 17 rokou. práve Som sa presťahovala za mamov, teda.. za novov mamov, mojov tetov. Moja skutočna bioilogicka mama totižto už nežije. moja mama umrela. A tak teras budem žiť s jej sestrov s mojov tetov vlastne.
A prečo nežijem s otcom? Pretože............................. on umrel v tej autonehode s mojov maminkov. ale s ním som nemala takí dobrí vsťah. Mala som ho rada ale, veľmo dobre sme si nerozumely.
Práve pristávam na letisku v Londíne. Čakám kím, mi colníci skontrolujú kufor. Akobi som bola nejakí terorista alebo čo ( :D ) a hneď potom mi dajú pečiatku do pasu. Vizdvihnem si kufor a ces fotobunkovedvere predchadzam do otletovej hali.
Prekvapkuje ma ako málo ludí tam je. Svoju tetu hned uvidím. Zakívam jej a už aj sa k nej predieram hustím davom ľudí.
Hned ako sa k nej dostanem ma tuho obíjme. Je veľmi milá. Vždi an mňa bola milá. Aj jej sin. (ten tam bol z ňou)
"akí si mala let Caelsee?" opítala sa ma starostlivostne.
"v poho" odvetila som.
"mrzý ma to čo, sa stalo s tvojov mamov. Dúfam že, si už poriadtku."
"budem v poho" zopaokvala som (tentoraz už nasrato.) nemvožu ma už šetci nehať napokoji???!!
chcem toho tak vella?NIE!!
Teta na mňa sdesene hladeľa. Ani som si neuvedomila že, som to vikríkla nahlas.
"Prepacte" vidlížchla som mohli bi sme koneččne ísť?!"
"Samosebou" prikívla moja teta.
"Daj" povedal jej sin. Vlastne moj bratranec uvedomila, si moja miseľ. Zobral mi kufor abi som ho nemusela niesť ja.
Rozmíšľala som či je gej. Nie že bi mi do toho niečo bolo ale som si uvedomila vlastne že, za tú dobu čo ho poznám som, ho ani raz nevidela z nejakouv babov. Roshodla som sa, že sa ho to ras musím opítať.
a................. odchadzali sme domov
ahojki :))) tak to je také intro do mojho príbehu :) páči sa? dúfam že, áno Vaša Adulqqquška :D
YOU ARE READING
Inexpected history
FanfictionČo sa stane ak sa všetko čo, ste doteraz maly stratí a visa prepadnete ne miesto o ktorom nič nevite?