Végre elérkeztem a tisztáshoz. Fölmásztam arra a fára ahova kiskorom óta mindig járok. Itt jobban tudok gondolkodni, valahogy a magasság mindig segített. Elővettem apa noteszét és olvasgatni kezdtem. Találtam is néhemány jó részt ami pont nekem kell.
Két út egy döntés. Választani kell magam sem tudom melyiket a szerelmet vagy a karriert.
Túl sokszor nyitottam már új lapot. Nem érzem úgy, hogy készen állnék még egyet.
Választottam és jelen pillanatban úgy gondolom ez a helyes út. Lehet késöbb megbánom, de akkor ez legyen életem legnagyobb hibája.
Úgy éreztem döntöttem döntöttem azzal kapcsolatban, hogy mit kell tennem. Míg ezen filóztam azt vettem észre, hogy valami kicsúszott a kis füzetből. Lemásztam a fáról és fölvettem a kis papírt. Ami benne állt életem legmegdöbbentőbb fordulata volt.
Drága kislányom Izzie
Én most itt fekszek egy kórházi agyon. Kómásan alig látom mit írok. Sose felejts el kincsem nagyon szeretlek téged és mindannyiótokat. Elkell mondanom valamit. Hosszú idő óta érzem, hogy számomra közeleg a vég. Körübelül egy hónapja jöttem rá, hogy miért. Kicsim rákos vagyok. Az autó baleset csak megkönyítette az életem. Eddig is tudtam, hogy megfogok halni, de így nem kell szenvedni látni titeket miattam. Még anyádnak sem mondtam el a betegségem. Segíts neki abban, hogy találjon valakit akit szerethet akit feltétel nélkül szerethet. Mindössze azt sajnálom, hogy nem kísérhetlek titeket az oltár elé ha eljön az idő , hogy nem ölelgethetem majd az unokáim, hogy nem látom többé a csodás mosolyotok. Ezt a "naplót" neked szántam akkor kezdtem el írni mikor megismertem anyádat. Rudtam egyszer lesz egy csodálatos lányunk akinek sok mindenben fog majd segíteni ha majd elolvassa. De sajnálom, hogy nem fogom látni az arcodat mikor a doktornő átadja neked a legféltettebb kincsem. Fáj ,hogy nem foghatom többé a kezetek, fáj, hogy így kell itt hagynom titeket, fáj, hogy nem kísérhetlek végig titeket az úton.
Szerető apukád Peeter.
Sose felejcs drága kislányom.A szemem könnybe lábadt. Apa rákos volt és nem szólt nekünk, hogy ne kelljen őt szenvedni látnunk. Nem szólt csak azért, hogy nekünk jó legyen. A legjobbkor találtam meg ezt a papírt. És úgy érzem sikerült a legjobb döntést hoznom. Hirtelen elkezdett esni az eső. Hónom alá csaptam a deszkát és futásnak eredtem. Lábam alatt csak úgy nyikorgott a a talaj. Amint beértem az utcánkba megláttam a házunk. Jeff és anya kocsija már a feljárón parkolt. Reméltem is, hogy ott hon lesznek. Berontottam az ajtón és a keresésükre indultam. Mind a hárman a nappaliban ültak. Anyuék egy-egy laptomon dolgoztak Hannah pedig olvasott. Érkezésemre felkapták a fejüket.
-Döntöttem-mind a hárman kiváncsian meredtek rám-Az istenért se fogok elköltözni ez az otthonom anya ezt te tudod a legjobban-anya mosolyogva bólintott, Jeff is félmosolyra húzta a száját, Hannaht pedig nem érdekelte, hogy csuron víz vagyok a nyakamba ugrott
-Kicsim-kezdte anya-Nem költözünk Jeff nem fogadta el a munkát utána pedig mar nem tudtunk szólni mert nem is beszéltetek velünk-nevetett-Viszont jó tudni, hogy megtanultal magadtól döntést hozni-mosolygott
-Jahh magamtól-mosolyodtam el én is
-Na de most menj és fürödj le-intett a fürdő felé azt jelezve, higy az esőben eléggé el áztam.
Nevetve bólintottam és felfutottam a lépcsőn. A fürdőbe érve levettem a ruháim. És beléptem a kádba elhúztam a függönyt és elkezdtem engedni magamra a forró vizet. Miután végeztem megszárítottam a hajam, megmostam a fogam és föl vettem a pizsmám ami egy hosszú ujjú szürke pólóból állt aminek az elején egy hatalmas muffin volt, hozzá a rózsaszín pöttyös gatyám és egy jó meleg zoknit. Lementem a konyhába és csináltam magamnak popcornt. Utána bementem a nappaliba ahol Hannah még mindig a gyér fényben a fotel kényelmében olvasott. Anyaék pedig a laptopokon pötyögve dolgoztak a kanapén. Lehuppantam melléjük és a távirányítóért nyúlva bekapcsoltam a tévét. A kedvenc sorozatpmhoz kapcsoltam és elkezdtem magamba tömni a kukoricát.
-Passz egyet-nyitotta ki a szájá Hannah
-Én is kérek-markolt bele anya és le tévr a laptopot elkezte nézni a tévét
Hannah amint kapott kukoricát vissza méjült a könyvébe azthiszem ép Szívritmuszavar-t olvassa. Anyu Jeff vállának dőlve nyúlt a popcornért. A mostoha apám pedig még mindig a gépen pötyögött. Én meg a kanapén elterülve minden figyelmem a műsornak szenteltem.
Azt hiszem most elösször úgy néztünk ki mint egy család...
YOU ARE READING
Csók Lista
RomanceA lány bármit megtesz, hogy nyerjen...majd egy idő után felejtsen. A fiú mindent megtesz, hogy felfigyeljen rá a lány, majd később ismét együtt legyenek. Ezt jól elbaltáztad Lucas! Lehettél volna körültekintőbb Izzie... Kelletlen egy fogadás. De mel...