Nem csináltam mást csak gondolkodtam. Mindent megszokhattam tőle, most mégis a szívembe tiport ezzel és talán az fáj a legjobban, hogy beleszerettem ebbe az egoista hülyébe. De tudom, hogy mind ezek utan én leszek a köcsög aki mindig mindent elront. Örülök. De tényleg. A fogadással ráadásul nem kicsit levagyok maradva hiába van mégcsak október lesz. Persze ha ez nem lenne elég nemsokára itt a halloween és nekdm fogalmam sincs minek öltözzek. Mindent és mindenkit gondolataimba rejtve ugrottam le a fáról és eredtem futásnak. Nem tudtam tovább ott maradni. Minden gondolatom a leveleiben rejtőzött. Öt éves korom óta járok ide. Minden gyerekes csínytevésem itt eszeltem ki és itt cseperedtem fel és lettek egyre felnőtesebb emlékeim.
*****
Az ébresztőm csipogására ébredtem. Nem emlékszem,hogy keveredtem haza. Az utolsó emlékem az, hogy futok majd hirtelen minden elsötétül. Biztos a panikbetegség, de akkor, hogy kerültem haza? Gondolataim az ébresztő zavarta meg ismét. Kikászálódtam az ágyból majd a szekrényem felé vettem az irányt. Kihalásztam a kellő ruhákat majd a fürdőbe vitt az utam. Gyorsan lezuhanyoztam majd felvittem rutinos sminkem és fogatmostam. Felvettem egy szürke ujjatlant, egy tapadós farmert, egy bordó kardigánt, nyakamba akasztottam egy nyakláncot,a fekete szemcsim és felhúztam a rózsaszín vansem.
Vállamra kaptam táskám majd leszaladtam a lépcsőn. A konyhában egy cetlit találtam.
Iz elmentem suliba. Anya dolgozik, Jeff pedig elment vásárolni, Anettet se keresd már az egyetemen van. A suliban találkozunk.
Puszi Han
Hugom írását elolvasva a táská az egyik bárszékre dobtam. Majd kivettem egy tányért a szekrényből és leemeltem a polcról a műzlis dobozt. A hűtőből elővettem a tejet majd a két hozzávalót a tálba öntve leültem egy székre. Miután megettem reggelim, felkaptam a kocsikulcsot és a táskám majd bezártam a lakást. Bepattamtam fehér range roverembe majd elindultam. A sulihoz érve megpillantottam drága baráti társaságom. Lucas valakit magyon várt. Amint megpillantotta autóm remény csillant szemében. Leparkoltam majd kipattantam. Kori mosolyogva futott felém majd nyakamba ugrott. Szorosan visszaöleltem majd szomorúan szemébe néztem.
-Nincs semmibaj csajszi. Lucas egy seggfej-vigyorgott
-Beszéltél vele?-kérdeztem
-Vele is-bólintott
-Nem bírom Kornélia nem bírom-dőltem az autónak
-Dy és Lucas is csak a te javadat akarja-kacsintott
-Ajj Koriii-kentem el szemfestékem
......
YOU ARE READING
Csók Lista
RomanceA lány bármit megtesz, hogy nyerjen...majd egy idő után felejtsen. A fiú mindent megtesz, hogy felfigyeljen rá a lány, majd később ismét együtt legyenek. Ezt jól elbaltáztad Lucas! Lehettél volna körültekintőbb Izzie... Kelletlen egy fogadás. De mel...