Talán most döntöttem el, hogy költözzek vagy ne? Talán most döntöttem el mi az igazán fontos? Talán most értékeltem át az életem? Egy technika óra közepette? Ki tudja? Én biztos nem. Túl sok a kérdés, de kevés a válasz a szívem haza húz mégis jobb döntés a másnap. Apa versei tömkelege úszott át az agyamon mindössze 45 perc alatt. Annyi sok kérdésem lett volna hozzá. De tudtam legbelül tőle már sohasem kaphatok választ.
-Hahóóó Izzie itt vagy-ébresztett fel a tóprengésemből Jázmim
-Jahh persze csak kicsit elkalandoztam-nevettem
-Na és min kalandoztál?-kérdezte
-Öhhh semmi érdekesen-rögtönöztem
-Aham ha te mondod-nevetett
-Suli után meki-jött oda Lizzy. Elég sok osztály társam van
-Bocs de nem érek ra-indultam az angol terem felé
-Ajaj csak nem fiúkat kell csókolgatnod-veregetett vállon Liz
-Nem-éreztem ahogy Lucas megkönnyebült mellettem
-Hát jó-rántott vállat LiSuli után olyan gyorsan sprinteltem haza ahogy csak tudtam. Nem érdekelt, hogy ott hagytam Hannaht a suliban és a deszkámat. Gondolkodnom kellett. És ehez nem volt szükségem másra mint apa noteszére. A házba csak úgy berontottam. Anyáék még nem voltak otthpn Hannah meg ugye a suliba. Fölrohantam a szobámba és az éjjeli kisszekrényem legfölső fiókjából kivettem a jegyzetfüzezet. Hannah még tuti húsz perc mire haza ér és valószínű, hogy jön vele Melody. Ezért hát föl kaptam egy bordó lenge pólót, egy amerikai zászlós rövid gatyát és egy bakancsot. Vállamra dobtam a fekete kistáskám amibe belesülyesztettem a legfontosabb dolgokat és írtam egy cetlit a húgomnak.
Hannah
Elkell mennem gondolkozni, ha bármi van hívj. Tudod hol leszek. Nemsokára jövök.
Csőváz Izzie
A cetlit a konyhapultra raktam és már indultam is. A garázsból kiválasztottam a bordó pennyboardom és elindultam a kedvenc helyemre...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Csók Lista
RomanceA lány bármit megtesz, hogy nyerjen...majd egy idő után felejtsen. A fiú mindent megtesz, hogy felfigyeljen rá a lány, majd később ismét együtt legyenek. Ezt jól elbaltáztad Lucas! Lehettél volna körültekintőbb Izzie... Kelletlen egy fogadás. De mel...