Dışı kadar içide çok güzeldi. Müdürün odasına çıktık. Babam kapıyı tıklatıp içeri girdi, ardından da biz girdik. Ama müdürün odasında 5 tane bizim yaşlarımızda çocuklar müdürle muhabbet ediyorlardı. Tam gülüşürlerken biz içeri girdik. Bir tanesi dikkatimi çekti çok içten olmayan hafif bir tebessüm etmişti.Sadece soğuk birine benziyor, gerçi bende öyleyım ama neyse çok umursamadım zaten. Müdür bizi fark edince hafif boğazını temizliyip ciddiyetle bize döndü. Bizde Esila' yla "bunlar ne iş" bakışları atıyoruz tabi bu arada birbirimize. Evet bakışlarla anlaşabiliyoruz. Melih' le Burak'a baktığımda da sıkılmış bir an önce bitsede gitsek modunda umursamaz bakışlar atıyolar etrafa. Bu ara müdür " Buyrun, hoşgeldiniz"diyerek konuşmayı başlatmış oldu. Babamda boğazını temizleyerek " Merhaba müdür bey, ben Selim Karan bizim çocukları kayıt ettirmeye gelmiştim"deyip bizi gösterdi. "Tabi. Kimliklerinizi alabilir miyim gençler"diye sorunca hemen çıkardık kimliklerimizi. Bu arada o da daki 5'li de bize dik dik bakıyorlardı. Biz de aynı şekilde onlara bakıyorduk. "Buyrun kimlikleriniz" diye sesi duyunca kendime geldim ve hemen kimliğimi aldım. "Gece Karan ve Burak Kurtuluş 12-A' dasiniz, Esila Aksoy ve Melih Arslan sizde 12-B sınıfındasınız" bunu duyunca dordumuz de hüzünlü hüzünlü baktık birbirimize ama hepimizden "peki" mırıltıları yükseldi. Müdür ağzını açınca görüşmek üzere veya çıkabilirsiniz falan demesini bekliyordum ama öyle olmadı herhalde onun muhabbet ettiği grupla garip bakışmamızı farketmiş olucakki yine dikkatimizi çekmek için boğazını temizledi ve ilk önce soğuk birisi diye düşündüğüm çocuğu göstererek " bu yiğenim Uras Soykan"sonra eliyle digerlerini de tek tek göstererek "Yiğit, Eylül, Derin, Uygar" diyerek tanıttı hepsini. Kızlar çok güzeldi erkekler de bayağı yakışıklıydı ama bu beni ilgilendirmez. Birbirimizden hoşlandığımız söylenemez çünkü ne onlar bize ne de biz onlara sıcakkanlılıkla bakıyorduk. En sonunda babam müdürle tokalaşıp "Hadi çikalım çoçuklar"diyince son kez birbirimize ters bakışlar attık. Burak beni Melih' te Esilayı kolunun altına alıp müdürün odasından çıktık. Evet yeni okulumuzda değişik şeyler yaşayacağız gibi. Bunu şimdiden hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
ChickLitUras SOYKAN ve Gece KARAN Kendi geçmişlerinde kaybolan bir genç kız ve genç adam. Birbirlerine bir o kadar benzeyen ve birbirlerinden bir o kadar nefret eden iki genç. Aşk denen kasırgaya kapılıp bu duyguları beraber mi tadacaklar yoksa ikiside kend...