Czas na zmiany

29 2 1
                                    

Jest to moja pierwsza opowieść , więc nie wiem jak mi wyjdzie , ale mam nadzieje , że dobrze .
Z góry sorry za błędy ( pisze na telefonie).

Spałam sobie spokojnie i co , nagle słyszę ten nieznośny dźwięk budzika. Na wpół śpiąc wyłączyłam irytujące mnie urządzenie następnie wstałam, żeby zacząć szykować się do szkoły.
Nie no dlaczego?...
Jak ja nienawidzę szkoły!!
Jak zawsze z szafy wyjęłam luźne ciuchy: zwykłą czarną bluzkę , jeansy ,   i szarą bluzę (ponieważ jest ranek a na dodatek początek wiosny). Wzięłam rzeczy i poszłam do łazienki. Po 20 min. porannej toalety zrobiłam sobie herbatę.
Droga do szkoły minęła dość szybko.
Moja pierwsza lekcja to historia.
Jpd.
Poszłam do właściwej klasy i o dziwo nie było tak źle. Na przerwie,  idąc do szafki napotkałam swojego przyjaciela-Toma-znamy się od trzecie klasy podstawówki     i jest dla mnie bardzo ważny.
-Hej-popatrzyłam na niego i zobaczyłam , że ubrany jest w czarne rurki, czerwoną koszulę w kratę i swoje ulubione trampki.
-Heja młoda-odpowiedział i zachichotał
-Ej jesteś starszy tylko o dwa tygodnie-szturchnęłam go lekko w bok.
Kiedy doszliśmy do mojej szafki , wzięłam potrzebne mi książki i razem udaliśmy się na chemię. Siedzielismy razem w ławce i cały czas gadaliśmy , bo nasza Pani od chemii jest przygłucha.
Heh... No cóż , zdarza się.
                 4 Godz. później

Po lekcjach, z Tomem , udałam sie na obiad do pizzerii. Po zjedzeniu naszej ukochanej pizzy (hawajskiej) , Tom uznał ,że odprowadzi mnie do domu.
-Wiesz co Tom, czy możesz do mnie na chwile przyjść , chciałabym pogadać - mam nadzieje , że się zgodzi.
-Jasne,  jeżeli masz jakąś sprawę zawsze mi o tym mów- mówiąc to uśmiechnął się , więc to odwzajemniłam.
Gdy byliśmy już w moim pokoju zaczęłam mówić o co mi chodzi.
-A więc chciałam z tobą porozmawiać o tym , że...-przerwał mi
Ehh...
-Nie mów mi , że jesteś w ciąży- powiedział z pełną powaga , zaczęłam się śmiać , a Tom zrozumiał , że to nie o to chodzi.
Jpd.
Ale z niego głupek😂
-Nie, chodzi o to , że chciałabym sie zmienić jeżeli chodzi o wygląd i styl życia.
Nie chodzi mi o jakąś dietę czy coś tylko po prostu chcę zmienić się w Bad Girl i nie mam zamiaru Ci tego dokładnie tłumaczyć , ale zrozum mnie. -Czekałam na jego reakcje.
-Ok , ale obiecaj mi dwie rzeczy-pokiwałam potwierdzająco głową-Po pierwsze masz na siebie uważać i po drugie  ZERO narkotyków , dobra??
-Obiecuje-uśmiechnęłam się.
Tom musiał iść do domu, więc zostałam sama i zaczęłam czytać książkę.

Na pewno interesuje was czemu ciągle jestem sama w domu , a więc jak się okazało mój ojczym był w gangu i pół roku po przeprowadzce do mnie i mojej Mamy zabił ją...... Mnie nie było wtedy w domu i tylko dlatego żyje.... Uciekł z miasta od razu po zbrodni , którą uczynił. Uznałam ,że kiedyś się zemszczę.
To wydarzenie miało miejsce dwa lata temu i czuje , że właśnie teraz jest czas na zemstę. 

No ciekawe co będzie dalej?...
Do następnego

Bad girl Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz