3.Ponowne spotkanie

14 1 0
                                    

POV Tom
Widziałem jak Olivia się ekscytuje i z jednej strony mnie to cieszyło.
Po kilku godz. „moja uczennica" umiała ( wręcz doskonale ) jeździć na motorze.
Nagle coś mnie olśniło...
-Ej a mogę wiedzieć skąd ty w ogóle weźmiesz hajs na motor?!- szczerze się nad tym zamyśliłem.
-Ehh...Ugh...Ymm...-zastanawiała się przez chwile.
-A!!! Już wiem!!! Tata miał oszczędności, które mi dał, więc spoko. Luzikk.-pokiwałem głową na znak, że zrozumiałem.
-To zróbmy tak. Ty poszukasz w domu tego hajsu i jutro podjadę po Ciebie i pojedziemy kupić Ci motor , ok?-spojrzałem na nią pytająco.
-Jasne, spoko , tylko , o której godz. przyjedziesz?-odpowiedziała z uśmiechem na ustach.
-O około 12. A teraz odwiozę Cię do domu.-mówiłem wsiadając na swojego kawasaki. Pokiwała tylko głową i ruszyliśmy.
POV OLIVIA
Kiedy byliśmy po moim domem przytuliłam Toma na pożegnanie i weszłam do mojego azylu. Wzięłam szybki prysznic i przebrałam się w piżamę. Nie byłam śpiąc, więc włączyłam jakąś komedię. Po około półtorej godz. oczy zaczęły mi się kleić. Wyłączyłam Tv i szybko zasnęłam.
Kiedy już się ogarnęłam zaczęłam szukać tych pieniędzy od ojca. Wywróciłam pokój do góry nogami, ale w końcu znalazłam pieniądze. Tom przyjechał po mnie ( punktualnie ) o 12. Z bananem na buzi wyszłam z domu.
-Hejka-powiedziałam nadal uśmiechnięta od ucha do ucha.
-Hejo, jedziemy?-spojrzałam na niego zdziwiona , przecież odpowiedź była oczywista.
-Co to za pytanie? Jasne, że jedziemy!!!-usiadłam na motorze za nim i już kilka sekund później jechaliśmy do , jak to ujoł Tom , „zajebiastego" sklepu z najlepszymi maszynami w Londynie.
Po jakiś 20 minutach byliśmy na miejscu.
Zobaczyłam rzędy pięknych maszyn, ale jedna szczególnie przykuła moją uwagę, a mianowicie czerwona Yamaha. Kiedy stanęliśmy jak oparzona zeskoczyłam z motoru i szybkim krokiem podeszłam do krwisto czerwonej „piękności". Zaczęłam się jej przyglądać, kątem oka widziałam, że Tom i jakaś nierozpoznawalna ( na razie ) dla mnie osoba , zbliżała się do mnie.
Kiedy byli już blisko poznałam tą tajemniczą osobę , a mianowicie był nią.....
I co domyślacie się kto to???

Bad girl Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz