2.Ciekawe kto to?

28 1 0
                                    

Następnego dnia...
POV OLIVIA
Znów obudził mnie ten cholerny budzik.
Obiecuje, że kiedyś wypieprze go za okno.
Byłam potwornie głodna, więc najpierw poszłam zjeść śniadanie ( płatki z mlekiem). Kiedy byłam już w swoim pokoju podeszłam do szafy i wzięłam z niej: czarne jeansy z dziurami na kolanach , mój ulubiony biały sweter i vansy. Po przebraniu się i zrobieniu lekkiego makijażu sprawdziłam godz. , mam jeszcze 30 min. do wyjścia , więc uznałam , że sprawdzę instagrama.
15min. później
Ok, insta sprawdzony.
No to idziemy do szkoły... Ehh...
Zadzwoniłam do Toma, żeby podjechał po mnie swoim kawasaki ninja.

Przyjechał po 5 min

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przyjechał po 5 min.
-No hejka-powiedział nie zdejmując kasku.
-Elo-odpowiedziałam siadając za nim.
-Wiesz..chciałabym kupić sobie motor, ale najpierw muszę nauczyć się jeździć...-przerwał mi
Jpd. Co za człowiek...
-Jeżeli chcesz mogę cię pouczyć dziś, po szkole. -na te słowa bardzo się ucieszyłam i przytuliłam go.
-Dziękuję, dziękuję, dziękuję- powiedziałam prawie przy tym krzycząc , z radości.
Po trzech min. byliśmy na parkingu, pod szkołą. Weszliśmy do szkoły , rozdzielając się do swoich szafek. Wzięłam potrzebne mi książki i spotkałam Toma , przed salą od biologii. Usiedliśmy razem w ławce ( jak zawsze ).
Kiedy nauczycielka weszła do klasy zobaczyłam , że za nią idzie ( nie powiem ) dość przystojny brunet z brązowymi oczami ,z kolczykiem w wardze i kilkoma tatuażami.
-Dzień dobry-powiedziała nauczycielka na co wszyscy odpowiedzieliśmy jej chórem.
-Przedstawiam Wam Mike Parkera.-powiedziała wskazując na chłopaka.
Spojrzałam na niego (znów) i zobaczyłam, że jest ubrany w jeansy , szarą bluzkę i conversy. Nagle nasze spojrzenia się skrzyżowały i teraz to on patrzył na mnie od góry do dołu. Czułam, że się rumienie.
Kiedy przygryzł wargę wyglądał tak...
Hej , stop, Olivia ogarni się.
Nasza pani coś do niego powiedziała i wtedy oderwał ode mnie wzrok i usiadł w ławce przede mną. Przestałam się w niego wgapiać dopiero wtedy gdy Tom szturchnął mnie w bok, kiedy spojrzałam na swojego przyjaciela , zauważyłam, że patrzy na mnie tym badawczym wzrokiem.
5 godz. później
Jechałam z Tomem na jego motorze, na jakiś pusty plac, żeby nauczył  mnie jeździć.
Po ok. 10 min. byliśmy na miejscu.
O boziu nie mogę się doczekać.

Bad girl Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz