-Kanatların olsaydı, nereye uçmak isterdin?
Matt: Kanatlarım olsaydı, kışı geçirmek için güneye uçmak isterdim. Kuşlar başlarının çaresine bakabiliyor.-Kız kardeşin olarak Emeraude'a sahip olmak nasıl?
Matt: Emeraude şimdiye kadar gördüğüm en iyi üçüncü kız kardeş!-En iyi espriler kimde? Sende mi Dom'da mı?
Matt: Ben Dom'dan bir milyar kere daha komiğim.-Köpek balıklarıyla yüzmeyi mi tercih edersin, yoksa kurtların olduğu yerde ava çıkmayı mı?
Matt: Kurtlar mı? Ben köpek balıklarını seçiyorum.Alberto: Seni istediğin yere götürecek, boyutlar arası kapı açan bir silahın olsaydı nereye giderdin?
Matt: Çocukluk zamanımın güzel bir yaz mevsimine.-En sevdiğin dizi hangisi? Söyle bize. Kolombiya'dan sevgiler.
Matt: En sevdiğim diziler Archer ve Breaking Bad.-Oyuncu kadrosundan biriyle beden değiştirebilsen, kim olmak isterdin?
Matt: Açıkçası Kat veya Isaiah.-Başbakan olsaydın, hangi yasayı çıkartırdın?
Matt: Başbakan olsaydım çıkartacağım yasa... Tüm müze ve hayvanat bahçelerinin girişlerini ücretsiz yapardım.-Simler hakkındaki düşüncelerin neler?
Matt: Dağınıklar ve size yapışmak için yer ararlar. Ama parlak olmaları bir artı.-Sette sürekli göze çarpan Batman, senin eğitmenlerinden biri mi?
Matt: Evet.
-En sevdiğin hayvan hangisi? Singapur'dan selamlar!
Matt: Selam! Muhtemelen inekler ama çok sık fikrim değişir.-Bir inek olsaydın adın ne olsun isterdin?
Matt: Louis. S ile.-Akşam yemeğine gidecek olsan, ölü ya da diri kiminle gitmek isterdin?
Matt: Cengiz Han, Richard Feynnman ve Ben Franklin.-Bir aşağı dünyalı olsaydın, hangi ırkı seçerdin?
Matt: Bir aşağı dünyalı olsaydım, büyücü olurdum.-Alec'in popülaritesinin son birkaç ay içinde, roket gibi yükselmesine neden olduğun için mutlu musun?
Matt: İnsanlar diziyi gördüklerinde de, bu coşku devam edecek.-En sevdiğin sebzeler hangileri?
Matt: En sevdiğim sebzeler patlıcan ve ıspanak. Bir sebze hayranı değilim.-Simon'ın grubuna isim koyabilseydin, ne koyardın?
Matt: Alec gruplarina "(ölümcül) oyuncakları parçalayıp beni sinir eden aptal sıradanlar" ismini koymalarını söylüyor.-En sevdiğin meyve suyu lezzeti hangisi?
Matt: Maden suyuyla karıştırılmış herhangi bir meyveyi severim.-Setteki en şapşal kişi kim?
Matt: Setteki en şapşal kişi mi? Emeraude.-Sette gece yarısından sonra neler oluyor?
Matt: Herkes bunu soruyor, gece yarısından sonra ne olduğunu... Gerçek şu ki, Dom ve Alberto gece yarısından sonra tamamen ucubeye dönüşüyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Shadowhunters •
FanfictionKitaptan sözler, bölüm yorumları, dan madeler, oyuncularla ilgili bilgiler ve filmden sahneler abbvffhkj