-Kitaplardan favori alıntınız?
Shadowhunters Yazarları: "1234'den bu yana siyahlar içinde düşmanlarımızın dullarından daha iyi görünüyoruz."-İlk sezon kaç bölüm olacak?
SHW: 13 bölüm olacak. Ama her zaman daha fazlasını isteyeceksiniz.-Malec hakkında bize ne söyleyebilirsiniz?
SHW: Malec sizin için olduğu kadar, bizim için de önemli!-Çekilen en üzücü sahne hangisi?
SHW: Bunu söyleyemeyiz ama Ed Decter'in ağladığını söyleyebiliriz.-Sezon finali hakkında ne söyleyebilirsiniz?
SHW: İnanılmaz olacak! Bir sürü macera ve aksiyon!-Simon ilk sezonda vampire dönüşecek mi?
SHW: Çok fazla bilgi veremem ama o kesinlikle vampirlerle karşılaşacak.-Olası bir 2. sezon hakkında hiç bilginiz var mı?
SHW: Hayır ama bunun için dua ediyoruz.-Şu ana kadar çıkan işle ilgili gurur duyduğunuz bir şey var mı?
SHW: Müthiş oyuncu kadromuz. Onlara BAYILACAKSINIZ.-Bu uyarlamayı yapmanın en heyecan verici kısmı nedir?
SHW: Cassandra Clare'in bakış açısını onurlandırmak.-Sizce, Dominic iyi bir Jace olacak mı?
SHW: Çok iyi somurttuğu kesin:-Mangolar, MANGOLAR da olacak mı?
SHW: Dom'a sorman gerekir.-İlk bölümü 3 kelimeyle tarif edin?
SHW: Gizemli, seksi, karanlık.-Diziye seksi demişsin. Nasıl yani seksi? Nasıl bir seksi şov?
SHW: Oyuncu kadrosunu görmedin mi?-Yazarken tıkandığınız durumlarda ne yapıyorsunuz?
SHW: Tabii ki köpeklerimizle oynuyoruz!!!-Senaryolarda kitaplardan alıntılar kullanıyor musunuz?
SHW: Melek aşkına, kesinlikle! Kaç tane bulabileceğinize bir bakın.-Bir bölümü yazmak ne kadar sürüyor?
SHW: 1-2 hafta. Eğer Ed Decter'ın ekleyecek bir şeyi olursa daha da az.-Biliyoruz ki Sizzy çifti ilk kitaplarda yer almıyor, ama dizide onları birlikte görebilecek miyiz?
SHW: Bunu ne onaylayabilir ne de reddedebiliriz ama bize göre Alberto ve Emeraude birlikte çok tatlı olacaklardır.-Shadowhunters'ın resmi sitesindeki haberleri kim paylaşıyor?
SHW: ABC Family çalışanları, Shadowhunters dizisi için paylaşıyor.-Bir dizi için nasıl yazar olabilirim?
SHW: Alıştırmayla. HER GÜN yazarak.-Setten çektiğiniz herhangi bir resim var mı?
SHW: Burada bir Isabelle var:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Shadowhunters •
FanfictionKitaptan sözler, bölüm yorumları, dan madeler, oyuncularla ilgili bilgiler ve filmden sahneler abbvffhkj