Merhaba yeni hikayemle karşınızdayım. Diğer kitabım Düşman Okullar'ı görmeyenler o kitabima da bakabilir. Her bölümde yorumlarınıza #aşk ile birşeyler yazabilirsiniz. Seviliyorsunuz.
Şarkının adı 7 years - Lukas Graham tam da bolüme uygun 7 yaşından başlayalım. Hikayeye aşka. Kımızı EYLÜL KESKİN. START. 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎7 yaşındayım. Evimizdeyim odamda resim yapıyorum. Evden bağırış sesleri gelince kapıyı açıp merdivenlerden inmeye başlıyorum. İki adımdan sonra merdivenlere saklanıp onları izliyorum.
Annem...Babam...
Annem "Artık dayanamıyorum. Sana karşı hiç bir hissim kalmadı sevmiyorum anladınmı. Ne zamandır meleğim için katlandım ama yeter. Bu iş ilerlemiyor. Eve düzgün geldiğin yok. Sana güvenim kalmadı. YETER!"
çok ağır konuşmuştu. Yapma anne gerçekleri bilmek istemiyorum. Babam
"Bırak git. Ben kızıma o da bana yeter. Ama sen bırakabilecek misin? Meleğimizi. Kızımızı..."
Annem " merak etme geri dönücem onu da kurtarıcam bu pis hayattan "
Ve şak! Annem' eli yanağında kaldı. Ben ise kıpırdayamıyordum. Yerimde kalakalmıştım. Annem " Yıllardır dediğin sevgi bu muydu?BU MUYDU!"
Babam " Emin ol geri donünce Eylül sana sırt çeviricek.geri dönme bence Uğraşma.şimdi de DEFOL!"
Annem kapıyı açıp çıktı kapıdayken
"Gitme. Daha çok küçüğüm. Bırakma beni."
" bir gün emin ol geleceğim Meleğim.ama şimdilik Elveda. Kendine iyi bak olur mu? "
Başımı sallamakla ve ona doğru koşmaya başladım. Ama babam beni tuttu. İzin vermedi can yarıma sarılmama. O ara hıçkıra hıçkıra ağladım. " ANNE BENİ BIRAKMA!"
Gitti. Çığlıklar atıyordum. Birden su geldi yüzüme. Ah! Erol. Herşey rüyaymış. Ama gerçekti. Yaşadım 7 yaşımda. Ama şuan geleceğe baköalıydım bu arada ben EYLÜL KESKİN. Liseliyim. Babam ile annem ayrıldılar. Babam KESKİN HOLDİNGİN YANI 'Dunyanın en iyi holdinginin ' sahipi. Ben de varisiyim. Kardeşim yok. Kuzenim manyak Erol'la aynı evde yaşıyoruz. ben keskin holdingin ' dünyanın en iyi holdinginin ' varisi. Okul bugün başladı. Aşka inanmam. Hiç aşık olmadım. En yakın arkadaşım Buğlem benden 1 yaş küçük. Ve Erol'la aşk yaşıyorlar. Kalkıp hazırlanmaya başladım tabi ki Erol soru sorup duruyo.
" niye çığlık atıyon. Uyuyordum altıma ettim yani. "
" Canım çıksan diyorum. Üstümü giyincem hadi kışkış. "
Oh be çıktı. Bugün okulun 1 günü ve sade giyiniyim dedim ve bunu giydimMakyaj olarakda rimel ve Sonra turuncu fondoten sürdüm hafif. Şeftalili rujumu da sürüp. Saçıma maşa yaptım. Eşya olarakta kalem ve defter telefon kullaklık koydum. Şimdi Honda Hrv me bindim. Erol da mercedesine binmişti. Evet. EyKeskin lisesine de gelmiştik. Okul babamındı. Adı da EYLÜL KESKİNİN BİRLEŞİMİ EyKeskin di. Diğer herşey dahil. Ama birtek holding KESKİN diyeydi. Bir kahve alıp babamın odasına doğru ilerledim. Herkez beni tanıyordu. Fısıldaşmalatda duyduğum
" çok güzel bir kız. Hemde çok iyi kalpli"
" çok güzel keşke tekliflerimi kabul etse."
" kabul etmiyor oğlum. Peşini yine de bırakmayacağım ama "
Sapıklar. Tabi kabul etmem. Aşk diye birşey yok. Zaten bunlarda aşık değil beğenıyorlardı beni. Havalı bir şekilde odayı tıklatmadan içeri girdim. Babam
" merhaba meleğim. Sınıfını biliyorsun zaten. "
" evet "
" görüşürüz"
Kafamı sallayıp çıktım. Çıktığım an kapıyı kapatıp çıktım ve birşey bana çarpmadı. Onun yerine üzerime atladı resmen. Erkekti bu. Altında kalkdım kalkmıyorda.
" kalkmayı düşünüyor musun?"
" ha"
Ottırdım ve kafamı kaldırdım. Karşımda kahverengi saçlı bir çocuk vardı. Ve gözleri ela. Kaslı. Güzel giyinimli. Bana
" Ben Arel parfon ya görmemişim de. Senin adın ne "Bende
" Eylül Keskin."sende Erol un akrabasısın sanırım ?ve okulun sahibi. "
" kuzeniyim. Evet. Neyse bay"
" görüşürüz. "
"Sanmam"
Diyip havalı bir şekilde sınıfa gidip oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MI?
ChickLitEylül üniversite de okuyan bir kızdır. Kuzeni Erol un ailesi trafik kazasında vefat ettiği için beraber yaşarlar. Annesi ve babası ayrılan Eylül aşka asla inanmaz. Aşktan ne zaman bahsedilse AŞK MI? , hadi ama diye dalga geçen bir kızdır. Babasının...