Multi Arel ve Eylül dansta bu
Sonra okula geçtik. Aslında 1 gün hoca sınıfa gitmeyin bahçede oturun demişti.
Buğlem bugün çok güzel giyinmiştiArabada son ses müzik dinliyorduk. Müzik ise Buray- davetsiz misafirim di.
Okula girince herkez bize bakmaya başladı. Arabayı park edip indik. Sonra yürüyerek sınıflara girdik. 5 dk sonra zil çaldı. Hoca herkezi tahtaya çağırdı. Bu arada sınıfa bir çocuk girdi. Bu buğlemlerde gördüğüm çocuktu. Yanımdan geçerek hocanın yanına gitti. Hoca
"Aramıza yeni bir arkadaşınız geldi. Adın ne çocuğum."
"Aras."
'Ay soğuk nevale. '
' Ben bunu dışımdan mı söyledim. '
'Ay hala söylüyorum'
Çocuk bana bakıp sırıttı. Hoca da gülüyordu. Ayyy rezillik. Sonra hoca yer
Değişikliği yaptı. Boy sırası varmış. Sınıf 20 kişilik.
Hoca 10 kişi oturttu sonra " Eylül- Aras"
Oflayıp oturdum. Cam kenarıydı. Ve bizim okulun camları boydandı. Bunu seviyordum. Okulun onünde kocaman bir park vardı. Cam kenarına geçip oturdum. Sonra Aras da geldi ve oturdu. Hiiç konuşmadık. O bana bakıyordu sadece. Bende " bakmayı keser misin?"
"Hayır"
"Aptal adam"
Sonra cama baktım. Bir kadın ve kızı el ele parkta dolaşıyorlardı. Bu bana annemi hatırlattı. Gözlerim dolduğunda çantamdan peçete alıp gözlerimi sildim. Aras şaşırarak bakıyordu.
"Ne var?" Dedim oda "niye ağladın durupdururken?"
Ona"seni ilgilendirmez" dedim ve ayağa kalktım. İyi zamanlama ki zil çaldı. Dans'a gideceğim. En sevdiğim şeylerden biri. Dans. Gidip kurs a girdim. Hemen kabin e girip tayt spor atlet ve sıfır kol ince t shirt giydim.saçımı iki tane yukardan at kuyruğu yaptım. Altı da açık bıraktım. Çıktığımda arel buradaydı. Demek o da kurstaydı. Selamlaşıp başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MI?
ChickLitEylül üniversite de okuyan bir kızdır. Kuzeni Erol un ailesi trafik kazasında vefat ettiği için beraber yaşarlar. Annesi ve babası ayrılan Eylül aşka asla inanmaz. Aşktan ne zaman bahsedilse AŞK MI? , hadi ama diye dalga geçen bir kızdır. Babasının...