Nový vztah

9 0 0
                                    

Vypravování na téma: Láska na první pohled

Jednoho dne jsem seděla ve škole a nemohla se dočkat až zazvoní a konečně se dostanu na čertvý vzduch.

Po několika minutách zazvonilo a já se dostala kolem všech lidí před školu, kde jsem čekala na svoje kamarádky. Jako první ze školy vyšla Sam a hned za ní šla Alex. ,,Holky, pojďte někam. Na kafe nebo horkou čokoládu. Popovídáme si mimo školu a bude sranda," řekla Sam a já s Alex jsme souhlasily, protože jsme spolu nebyly dlouho.

,,Tak povídej, Meli. Co kluci? Co rodina? Co prázdniny?" vyzvídaly holky, když jsme měly objednáno a už jsme seděly. ,,No, tak kde začít?" zasmála jsem se a pak pokračovala: ,, řekněme, že kluci jsou jen kamarádi, ačkoliv se mi jeden kluk líbil, ale po nějaké době jsem zjistila, že má přítelkyni. Rodina docela v pohodě, vždyť to znáte. A prázdniny? Byla jsem u moře, pak s kamarády u jedné kamarádky na chatě a pak už jenom s rodinou. Prostě klasika. Co vy?" zeptala jsem se na oplátku. Byla to tipická holčičí konverzace.

Když jsem se po nějaké době podívala na mobil, zjistila jsem, že jsem už před půl hodinou měla být doma. Rozloučila jsem se s holkami a šla rychle na autobus. Ani jsem pořádně nekoukala na cestu a proto jsem omylem vrazila do jednoho kluka, co šel na druhou stranu. ,,To jsem nechtěla, omlouvám se," řekla jsem a zrudla od hlavy až k patě. Tek kluk byl nádherný, ale ani nic neřekl a pokračoval v cestě. Ještě jsem se otočila za tím klukem a hned jsem si to začala vyčítat. Přišla k němu totiž moje spolužačka, se kterou se nemáme úplně v lásce a dala mu pusu. Radši jsem se proto otočila zpátky a pokračovala na autobus.

Autobus přijel do deseti minut a odvezl mě na zastávku, která je kousek od našeho bytu.

Doma jsem se rychle omluvila rodičům a řekla jsem jim, že autobus měl spoždění, ačkoliv to nebyla pravda. Šla jsem si vzít něco ke svačině a pak do svého pokoje, kde jsem si pustila počítač a facebook.

,,Jeden člověk si vás chce přidat. Kdo to je?" divila jsem se a hned jsem se podívala. Zjistila jse, že tu osobu znám od vidění a tak jsem si ho přidala do přátel.

Ten večer jsme si psali a on mě pozval ven a já se s ním další den sešla.

,,Ahoj, jsem Luky a ty?" představil se mi a teď byla řada na mě. ,,Jsem Melisa, ale většinou se mi říká Melis," odpověděla jsem mu a měla jsem zvláštní pocit. Bylo to šimrání v břiše, ale hlad to nebyl. Byla to láska. Láska na první pohled. Od té doby jsme spolu každý den.

Jednodílovky a básničkyKde žijí příběhy. Začni objevovat