dertlerimiz

37 2 0
                                    

Ya işte ne yaparsak yapalim . Neler idda edersek edelim . Yasadigimiz duygular , yaptikalarimiz bizi biz yapan dertlerimiz, icimize oturan konusmaya takatimiz bile kalmamiz bir kac ic cekisten sonra . Çekip gitmemize izin vermeden bizden cok onceden çekip gitmis olan dunya terkediyor bizleri.
Daha onceleri cok hoslandigimiz , en cok meraklisi oldugumuz kucukken asiri severek yedigimiz cipsolardan cikolatalardan git gide daha az sozeder olduk ve hic agzimiza bile koymuyoruz o cipso ve cikolatalari. Konusmanin en mumkun oldugu yerde bile konusmak zor geliyor istemiyorsun . Çünkü hep kendi sesimizi duymaktan gına gelmistir . He hı deriz ,kisa keseriz , temelli vazgeceriz.. 22 yildir konusuyoruzdur zaten . Konustukca hakli cikiyoruz ya hani ve bu cok hosumuza gidiyordu bu cok guzel biseydi degilmi artik umursamamaya basliyoruz. Bıze verdigi o essiz hazlara ayirdigimiz o küçücuk yerleri korumayi birakiriz o arzularada yol veririz giderler . Herkes gider. Kendimizden iğreniriz.
İnsanlar cok acayip o boktan anilarindan , cektikleri türlü sıķıntılardan , vazgecmeyi cok isteyip ama vazgeçmedikleri kisilerden bir turlu vazgecmezler ve ne yaparsak yapalim tuttuklari benledikleri bu yoldan kimse yıldırip disari cikartamaz onlari sağlayamazsiniz. Ruhlarini boyle oyalarlar iste . Bugun yasadiklari tum haksizliklardan intikam almak icin eline aldigi boku tum gelecegine sıvamaya başlar . Kendi iclerindeki derinliklerde . Dogasi boyle olan insanlardir onlar hem adil hem korkak .
Boşuna heveslenmemekte herzaman fayda var . Insanlarin her zaman dertleri mevcuttur . Herkese anlatirlar aslinda birbirlerine anlatacaklari hic bisey yoktur . Herkes kendi derdini anlatir karsi tarafa . Bu boyledir herzaman . Yani uzun lafin kisasi herkesin derdi kendine Dunyaninkide hepimize . Hadi kolay gelsin ...

İsyankar ÜzümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin