yeni oyun

22 1 0
                                    

Hayatım zaman diliminde bir sahneye çıkmışım ilk ve son olarak oynadığım piyeslerle yaşıyorum . Rol icabı seviyorum , gülüyorum , onu düşünüyorum , ağlıyorum . Koşuyorum hemde hiç durmadan . Buz dağlarına çarpa çarpa ilerliyorum biliyorum birazdan kopacak kızılca kıyametim yada batacağim soğuk denizin en dibine ama öyle olmuyor . O saçlarını pencereden aşağıya salıyor . Saçlarına dokunarak çıkıyorum gökyüzüne. Yeniden başlamak istiyorum herşeye unutmak istiyorum pişmanlıklarımı . Tutunmak istiyorum . Oyun bitince herşey yerle bir oluyor . Sonra sahnede buluyorum kendimi . Perde kapanıyor yeni bir oyun için. Yavaşça kalkıyorum ayağa istemeye istemeye başlıyorum yeni bir oyuna . Ne kadar çok oyun oynadım oysa ne fırtınalar koptu içimde. Kimlerle tanıştım ne insanlar tanıdım. Kalbimde ne köşkler yaptım onlar için yaktım köşkün tüm ışıklarını . Papatyalar diktim bahçelerine apaydınlık bembeyaz bahçeler. Kopardım papatyaları taç yaptım başına . Kimisine yol yaptım bana yakın diğer herkese uzak . Kimi icin kendim oldum bazen yalan soyledim bazen de dürüst oldumama hep kaybettim . Hep kapının arkasında bekleyen oldum hiç beklenilen olmadım ben. Düşüncelerimi serbest bırakıyorum dönerlerse iyi fikir diyorum dönmüyolar hiç. Şimdi yeni bir oyun için birini seviyorum . Bakalim hayırlısı olsun . Bu arada ne kadarda hayırlısı olsun bi yaşam sürüyoruz çok ilginç .

İsyankar ÜzümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin