{ PRINCESS }
.
.
.
.
.
[ CAPTER 4 ].
Dan atas tu pulak taeyong nct U
.
.
Happ reading..,
.''Kris!! Wendy!! Apa yang dah jadi kenapa! Semua buku ji bertaburan ah!"marah cikgu displin iaitu soyu..wendy yang malu cepat² bangun dari atas tubuh kris..
'''Mianhae.,wendy tersandung kki dan jatuh''kata wendy cemas..nan malu..kris turut bangun dan mengusap baju nya yang terkena debu..''cepat angkat semua buku ni..''kata cikgu terus bereder pergi dari situ..wendy pun merasa lega..lalu ia melirik kris tengah sibuk kutip buku..
''Aish..malu nya, kenapa lah aku boleh jatuh atas dia pulaj''kata wendy dalam hati..wendy mrrasa sakit di dahi nya sebab kan banyak kali terhantuk..lebam jadi nya,
''Ehh??? Mana dia pergi..mwo?? Dia'tingal kan aku!!!"terkejut wendy ketika kris dah tiada depan mata nya..hanya tingal buku nya yang jatuh tadi..''sah..dia tiada perasaan..tak berniat sikit pun nak tolong,,,,dia pergi macam tu jer..''geram wendy sambil mengomel dan mengutip sendiri buku nya.....
Lalu wendy pun ke perpustakaan..di lihat nya kris tengah meletak kan buku di setiap rak..''Ni nak letaj kat mana..''tanya wendy dengan nada malas nya..kris tunjuk meja trdekat..dan wendy pun meletak kan nya,,merasa letih wendy berniat ingin keluar..
''Awak nak ke mana''tegur kris..membuat kan langkah wendy berhenti dan menoleh menatap kris..''Saya haus..''kata wendy..''jangan harap saya nak susun buku awak..''kata kris kembali membuat kerja nya wendy pun semakin geram dan menghentak-hentak kaki nya Tapi kris tak hirau kan nya....tapi wendy tersangat lah lapar dan membuat nya menjadi malas..nak buat apa.. Wendy melirik kris yang masih sibuk dengan buku nya....
''Ermm..saya haus namja ni memang tak berperasan! Nanti aku buat awak jadi just..baru awak tau! Awk akan jadi jus kris tak sedap!"umpat wendy dalam hat nya sambil menjeling kris dari belakang wendy pun melempar pandagan nya ke luar jendela..menikmati musim luruh..
''Kalau kau malas..baik keluar dari sini..awak menyemak jer kat sini,,''tegur kris..wendy pun trkejut dan menatap kris. tapi namja itu tak menatap nya...''dia bercakap ke tadi..atau itu perasan aku jer tak kan lah aku kena buat jahat baru dia nak brcakap..''bisik hati wendy..kurang yakin siapq kah brcakap tadi..wendy pun beridir brusaha kuat kan diri nya..dan menyusun buku di rak..wendy tak sedar yang bercakqp tadi adalah kris..
Pada akhir nya..wendy bosan di abai kan terus oleh kris..wendy pun sengaja jatuh kan buku dari rak..sambil menatap kris tapi kris tetap pada tugas nya..sekali lagi wejdy menjatuh kan buku..tapi hasil nya tetap sama..wendy semakin bosan dan geram..akhir nya menjatuh kan banyak buku..membuat kan kris menatap nya..
''Yah!! Asal kau diam jak! Ah! Suara awk tu emas kah! Sampai susah nak bercakap! Mahal sangat ke suara awqk tu ah!"
''Wendy..apa yang awak buat''
Suara senior yany bertugas menjaga perpustakaan menyedar kan wendy dari khayalan nya..sebenarnya wendy hanya marah dalam imaginasi nya..wendy sedar kris masih menatap'nya..wajah wendy pun merah di buat nya,.
''Err..mianhae subaem wendy tak sengaja menjatuh kan nya..''wendy minta maaf senior itu pun geleng kan kepala nya''awak hanya membanyak kan kerja awak wen..''katanya lalu pergi..wendy pun mengeluh penat dan mengetuk kepala nya sendiri..membuat kan kris mengerut kan dahi nya sebab pelik..semakin merah dahi wendy segab kan ia sering memukul nya,,wendy pun menatap kris yang masih menatap nya..
YOU ARE READING
_Cik Tuan Puteri_ [] Mrs_princess []
Fanfic#exo_m #V #wendy #kris dia..namja yang penuh misteri kehadiran nya di sekolah telah membuat ramai orang tertanya-tanya siapa kah namja pendiam itu..sifat pendiam dan dingin lah menimbul kan rasa tak senang hati serta menimbul kan rasa ingin kan seb...