0.0

2 1 0
                                    

Koşuyordum. Ayaklarım hissizleşene kadar koştum. Hava yavaş yavaş karanlığına gömülüyordu. Sessiz olmaya çalışıyordum.
Arkamdan gelen adım seslerini duyuyordum. Hala peşimdelerdi. Hızımı arttırdım. Kaç dakikadır koşuyordum bilmiyorum. Ciğerlerim patlama derecesindeydi. Barların bulunduğu bir sokağa döndüğümde az da olsa rahatlamıştım.
Beynim çığlık çığlığa koşturuyordu sanki kafamın içinde. " Bir bara gir " .
Korumaların bakışları altında Grey adlı bir bardan içeri girdim. Saklanmalıydım. Var olan son gücümü de kullanarak kendimi üst kata attım . Lanet olsun . Burda odalar vardı.
S*ktir.
Hass*ktir
Koridorun sonundaki yangın merdiveni gözüme çarptı. Koşarak oraya gittim . Kapıyı açınca bu merdivenin binanın dışına barın arka kısmına çıktığını gördüm. Ah Tanrım . İçeriden gelen seslere kulak kesildim. " Abi yukarı bakalım " ve sonrasında açılan bir kapı ve bir kız çığlığı . Bu barın en üst katıydı bu nedenle yukarı çıkacağımı düşünmezlerdi .
O nedenle merdivenden biraz üste çıktım ve kollarımı damın korkuluklarına uzattım.
Son bir hamle yapmadan önce " Hadi kızım yapabilirsin " diye fısıldadım ve kendimi damın üstüne attım zorla. Ben kendimi atar atmaz yangın merdiveninin kapısı açıldı. "Abi kaçmış. " bu o şerefsiz izbandutlarından birisinin sesiydi. Nefesimi tutmuş ne diyeceğini bekliyordum.
Küfretti. Sırıttım . " Bu gün o kız bulunacak bize kazık atmak neymiş görecek. " uzaklaşan ayak sesleri duydum . Sesler tam kesilince sürünerek kalktım ve damın ortalarına doğru ilerledim. Gülmeye başladım. Kahkahalarla gülüyordum. Şimdi ne olduğunu anlatabilirim.
Geçen hafta başı ek bir işe girmiştim. Bir barda barmenlik yapıyordum. Patronum olacak şerefsiz Şeref bana tecavüz etmeye kalkışınca onu bir güzel dövmüştüm.
Namusumu sokakta bulmadım ben. Ben onu dövünce bu bi celallendi ama korumalarına da söyleyemedi . Bende fırsattan ziyade bir boşluk bulup kaçtım.
Kazık atmak dediğine göre izbandutlarına bir şey çaldığımı falan söylemiştir diye düşündüm.

Yalancı pislik. Şimdi diyeceksiniz ki sen bir nevi tacize uğramışsın bu kadar rahat olak niye ?
Ben uçkuruna düşkün 3 erkekle aynı evde kalıyordum . Alışkanlık diyelim . Rahattım çünkü umursamıyordum. Bana bir şey olmaz mantığı
Aşağısının tehlikeli olduğunu düşündüğüm için geceyi burada geçirmeye karar verdim. Ceketimin cebinden sigaramı çıkarıp bir dal alarak yerine koydum. Beton zemine uzanıp yıldızları izlemeye başladım.

AŞKIN EN KOYU HALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin