Multi: Çağatay
Sınıf kapısının tabiri caiz ise hayvanca açılması üzerine aldığım nottan başımı kaldırıp gelene baktım.
Ne sanıyordu bu çocuk kendini? Hoca da bir şey dememişti. Çocuk sınıfa göz gezdirdi ve bakışları bende durdu . Gözlerini kısarak bana bakıyordu. Tırsmadım değil hani . Ama onun aksine oturuşumu dikleştirip hafif öne eğildim ve bende ona baktım. Çocuk ilerledi ve yanıma oturdu. Ah hadi ama . " Ne yapıyorsun ?" Gözlerini kısarak bana batı." 1 benim yerimde oturuyorsun . 2 başka boş yer mi var sayın gerizekalı " Bende gözlerimi kısarak ona baktım. Sonra uzatmayıp önüme döndüm. Çocuğun kahverengi gözleri ve kahverengi saçları vardı. Çok çekiçiydi aslında ama ilgilenmiyorum. Allah sahibine bağışlasın.Yarım kaldığım yerden not tutmaya devam ettim. Okulun ilk gününde ders mi Allasen ?
Hoca tahtaya yazı yazmayı bırakıp bize döndüğünde rahatlamıştım. Kafamı kaldırıp sınıfı taradım . İyi de bu yanımda oturan çocuk yere mi bakıyordu ?
Siktir.
Hassiktir
Durumu açıklıyorum eteğim yukarı doğru katlanmıştı ve en az dizimin 2 karış yukarısındaydı. Hemen eteğimi düzelttim. Zil çalar çalmaz yanımdaki çocuk ayaklandı. seslenmemle bana döndü. Sırıtıp suratına okkalı bir tokat geçirdim. Sınıftaki herkes bize bakıyordu. " Seni pis sapık. sanki görmedim bütün ders boyunca bacaklarımı kestiğini "
Şaşırmıştı önünden geçip okul bahçesine çıktım.Ceketime sıkıştırdığım sigara paketinden bir dal çıkardım ve boştaki bir çardağa oturdum.
Bazı kızlar bana bakarak konuşuyordu gözlerimi devirdim. Konuşuyorsunuz okey de bari belli etmeyin.Ayıp yahu. Çalan telefonumla kızlara bakmayı kesitim ve cebimden benim külüstürü çıkardım. Ekranda tanımadığım bir numara vardı. Açıp kulağıma koydum.
Duyduğum ses ile olduğum yere çakıldım resmen.
" Evden kaçmak ha . Bunun bedelini çok ağır ödeyeceksin pis sürtük . Hangi genelevdeysen söyle de işimizi zorlaştırma. " Yanımda oluşan hareketlilikle kafamı o tarafa çevirdim . Bu bu sabah yanıma oturan çocuktu . Az önce sırıtıyordu ama yüzümün halini görünce susması gerektiğini anlamış olsa gerek. " Ya da biliyor musun ? Boş ver Şeref abi seni Bursa da didik didik arıyor bulduğu anda sana hayatının en kötü gününü yaşatacam. " Gözlerimi kapatıp açtım beni burda da rahat bırakmayacaklardı. Gözlerim dolmuştu . Hayır şimdi yanımda bu sarışın çocuk - Arkadaşlar multi yanına oturan çocuk bu çocukla o sınıfta tokat attığı çocuk aynı kişi değil !! - yanımdayken ağlayamazdım. Ama her zamanki gibi bedenim bana ihanet etti ve bir damla göz yaşı yere düştü. Derin bir nefes aldım. " Seni aşağılık pislik herif yaptıkların yetmiyor mu ? Seni g*t herif bulamayacaksınız beni cehennemdeyim. Hepiniz yanacaksınız. " Sinirle telefonu çardağın hemen dibindeki okul duvarına fırlattım. Telefon resmen tuzla buz oldu. Allah ' tan çardak ön bahçede değildi. Bu rezilliğimi herkes görmemişti . Derin bir nefes aldım. Çardakta oturup bana şaşkınlıkla bakan çocuğa döndüm. " Bunu kimseye anlatmayacaksın ? " Kaşlarını çattı " Saçmalama. İnsanların özel hayatına saygım var . " Çardağa oturdum. Eteği umursamadan dizilerimi kendime doğru çektim ellerimi dizilerimin etrafına sardım ve başımı da dizlerime yasladım. Ders zili çalmıştı ama girmeyecektim bu derse . Kafamı kaldırıp çocuğa baktım hala buradaydı. " Girmeyecek misin ? "Sırıtt " Burada dertleşmeye ihtiyacı olan bir kız var ve ben gidip o saçma matematiği mi çekeceğim ? " İlk kez birisi bana böyle davranıyordu.
İçten bir gülümseme yolladım. Gülümsediğimi görünce afalladı. Ayağa kalktım . "Şey çantamı alıp geleyim. " çatık kaşlarını düzeltip gülümsedi. Eliyle bir işaret yaptı ve arkadan bizim yaşlarımızda siyahlı bir adam geldi. Korkuyla adama baktım." Buyurun Çağatay Bey ? " Hönk ??" Hanım efendinin çantasını 12/ D den alın " Lafa girmem gerektiğini hissettim. " Hm . Şey pencere kenarı 3. sıra siyah bir çanta. " Çağatay bana bakarak gülümsedi. " Peki efendim " Adam gidince Çağatay a döndüm. " Oha o neydi be . Paranın gözü kör. " Güzel kahkahasını salmıştı. " Haydi kalk seni bizimkilerle tanıştırayım kafan dağılır. " dudağımı ısırdım gitse miydim?
" Daha adımı bilmiyorsun ? Nasıl arkadaşlarınla tanıştıracak kadar güvenirsin?" Söylediklerim komikmiş gibi güldü. " Nam-ı Diyar Yağmur Karahan. %100 burslu kazandı. Eski okulunda voleybol takım kaptanı. Hm.. Ha bir de sesi çok güzel . Dövüş dersleri almış . Çabucak sinirleniyor bu nedenle tedavi görmüş. Daha ? " Ağızım açık dinledim. " H.Hadi gidelim. " Sırıttı ve kolejin garajına doğru yürüdü.
Arabası porcheydi oha ulan para basıyor resmen. Arabaya bindim. Acaba neden bu kadar çok şey araştırmıştı. Beni mi seviyordu ? " Çağatay ? " kafasını yoldan ayırmadan cevap verdi " Efendim ? " ellerimi dizlerimde birleştirdim ve oynamaya başladım gözlerimi de ellerime diktim." Neden beni araştırdın ? Be.benden hoşlandın mı ? " Yine gülmüştü. " Ne gülüyorsun ya " durdu ve bana baktı. " Hayır Yağmur. Ben zaten biriyle sözlüyüm. Beni bir abi gibi bilebilirsin . Evet senden büyüğüm . Karahan soy adın yüzünden araştırdım. Annen aile dostumuz..." bir anda bağırdım. " O kadın benim annem değil! !" anlayışla gülümsedi sonra bir barın önünde durdu." Hadi gel" Bar kapısına doğru ilerlerken kapıdaki izbandutların birisi geldi ve arabanın anahtarını aldı. İçeriye girince ciğerlerime dolan alkol ve sigara kokusu yüzünden öksürmeye başladım. Çağatay sırtıma vurdu. Oha ulan ciğerlerim çıktı. Bir masaya ilerledik. Masada 2 kız ve 3 erkekten oluşan bir grup vardı. Masaya geldiğimizde ne konuşuyorlersa susmuş bana odaklanmışlardı. Gülümsedim. " Merhaba " Aralarından kumral saçlı kız kalktı ve " Kim bu kız Çağatay ? " Çağatay bir anda şaşırdı. " Bu Yağmur. Bizim okula yeni geldi ve bir aile dostumuzun kızı. " Bunu söyleyince Kumral saçlı kız- çok uzun buna ksk diycem - Çağataya sarıldı. " Özür dilerim. Özür dilerim. Özür dilerim. " Çağatay yumşamıştı herhalde sözlüsü o olmalıydı ayrılınca kıza elimi uzattım. " Merhaba siz Çağatay'ın sözlüsü olmalısınız ? Çağatay sizden çok bahsetti." Kızın bana karşı bakışları yumşamıştı. Elimi sıktı adı Çağla ' ymış. Diğer grup üyeleri ile de kısa bir tanışma faslının ardından bar kısmına yöneldim. Taburelerden birisine oturup içmeye başladım. 1..2...3...4. 5... gerisini saymamıştım. Madem annem buradaydı ve zengindi neden beni istememişti? Benim orada ne acılar çektiğimi bilmiyormuydu. Bunları kafamdan def ettim ve kendimi dans pistine attım . Arkadan birisi popoma elledi. Neyse çarpmıştır sakin. Tekrar elledi. e yeter. Arkamı dönüp suratına bir yumruk geçirdim. Abi benim elim sızladı çocuk yere yığıldı. Müzik durmuştu.
Yerdeki çocuğa tiksintiyle baktım ve şeysine bir tekme attım. Sonra sarsak adımlarla Çağatay ların masasına ilerledim. " Memnun oldum. Çağatay ? Ana yol ne tarafta ? " Saat 2 ye geliyordu ve mesaim 3 te başlayacaktı. Çağatay gülümsedi. " Ben bırakırım zaten geçerken Baran'ı da almam lazım. Hadi gel " Müzik yeniden başlamıştı sarhoş değildim hafif çakırkeyif olmuştum.
Arabaya binince kafamı cama yasladım. " Çağatay ? Annem nasıl birisi? " Suratıma acırmışçasına baktı. " Annen yani Gaye Teyze çok iyi biri . Şirketleri var babandan kalmış herhalde. Bu arada nereye gidiyorsun ? Baran bizi Green Garden da bekliyor. " Zorla gülümsedim. " Bende orada çalışıyorum. "
Kısa bir yolculuğun ardından kafenin önünde durduk . Emniyet kemerimi hızla çözdüm ve arabadan indim Çağatay da inmişti. Kafeden içeri girmemle düşmem bir oldu. Neyse ki arkamda Çağatay vardı, hemen beni tutmuştu. Çağatayın ellerinden kurtuldum ve bana çarpan çocuğa baktım. İyi de bu çocuk. .. Yok ebesinin nalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN EN KOYU HALİ
ChickLitHep anlatılan hikayelerde masumlar aşık olur peki masum olmayanlar sevemez mi onlar ? İkiside tutulmuştu bu imkansız aşka peki ne olacaktı sonları ? Aşk yenecek miydi kötüyü ? Bu hikayenin sonunda da kazanacak mıydı iyiler ? Yoksa şans bu sefer kötü...