La historia comença en el regne de Alirk, un regne al costat de mar on un emperador de nom Taiyou aclamat per tothom governe , amb els seus soldats.
El emperador era molt gran i no tenia hereus, per tant el emperador tindria que ser el seu nebot Noctu una persona molt malvada que no te compassió, els soldats estaven molt preocupats, si Noctu reinava tot acabaria destrossat.
Mentrestant a la ciutat un gran escàndol passava....
-Corre que ens agafen.
-Ja,ja,ja ,agafam?Mai.
Apareix Hikary la nostra petita aventurera amb la seva gran amiga Hana.
-Pareu, pareu. Cride un soldat.
-Hikary amaguem-nos allí.
-Okey!
Elles amagades,Hikary fa una ullada per si els havien despistat, però de sobte un soldat per darrere l'agafe. La fan puja a un carruatge, Hana cridava i corria darrere el carruatge però era tard s'avien endut a Hikary .
En el carruatge hi havien més persones, estaven molt tristes , Hikari va preguntar a una dona gran:
-on anem?
-Anem a palau per que l'emperador ens diguí el nostre castig, però no et preocupis l'emperador es molt bona persona i no ens farà res dolent.-Va dir la dona gran.
De sobte el carruatge es pare, havien arribat a palau, els soldats havien fet sortir a tothom i un per un entraven a a la sala del tron on hi havia l' emperador.
-Entre a la sala Hikary , els seus delictes son: haver robat menja i i coses valuoses , les causes perquè ho va fer no ho sabem.-Cride un soldat
L'emperador estava mirant fixament a Hikary , ella estava preguntant-se que es lo que faria fer de sobte l'emperador va dir:
-Tens por petita?
-Jo mai tinc por senyor.- Va respondre Hikary.
-Hem pots dir Taiyou, d'acord el teu treball sera ser encarregada de les armes del meus soldats.-Va dir l'emperador.
Desprès d'això Hikary es va posar la roba del palau era un minikimono amb els colors blanc i blau i al pit el símbol del regne de color daurat, que simbolitzen el cel, els núvols i el sol.
Un soldat acompanye a Hikary allí on té de treballa, de sobte uns nens d'un o dos anys més gran que ella s'apropen i solten totes les espasses , ella enfadada les recull i un noi es dirigeix a ella i li diu.
-Hola jo hem dic Hank i soc el millor aprenent de soldat, vull la meva espassa nova ja pots començar, jajaja!
-Encantada Hank millor aprenent que encara no es soldat, hem dic Hikari.
YOU ARE READING
LA LLUM I L' ESPASA (pausada)
FantasyL'historia es centra a la protagonista de nom Hikary una noia de 11 anys que per culpa de les seves travessures està obligada a ser la aprenenta d'un cavaller de 17 anys de nom Tsurugi. Ells dos viuran gran aventures i coneixeran a persones a les...