EL MESTRE I L'APRENENT

42 1 1
                                    

Ha passat 1 mes des de que la Hikary va entrar a palau ,ella està contenta netejant les espasses dels soldats , però això si el Hank encara es burla d'ella.

En una sala hi havia dos persones ,un home gran anomenat Dorian i un noi jove de 17anys de nom Tsurugi, tenien una gran conversa:

-Tsurugi ha arribat l'hora de que tinguis un aprenent.

-No, un aprenent solament m'interrompria.

-Però ho tens de fer jo a la teva edat ja tenia aprenent i ara es un gran soldat.

-D'acord.

Dorian va veure l'espassa de Tsurugi, estava molt bruta.

-Ves a que et netegi la espassa que fot mania.- va dir Dorian.

Tsurugi va al lloc on hi treballava la Hikary , ella li va agafar l'espassa va començar a netejar-la, Tsurugi estava pensant qui podria ser el seu aprenent, tenia que ser algú, fort àgil i intel·ligent.

Ell tot pensatiu de sobte va exclamar:

-No està neta encara? Això passa per ficar a una nena encarregada de les armes.

Hikary ho va sentir i li va apuntar amb l'espassa tan a prop del coll que una mica més i no ho conte.

-Aquí tens la teva espassa avi.-Va dir la Hikari.

Quan va marxar Tsurugi, Hikary li va fer una burla a les seves esquenes, ell es va girar la va veure i es va enfadar molt.

Arribava la nit, era hora de sopar , Tsurugi estava parlant amb Dorian sobre el tema de l' aprenent.

-Has trobat algú interessant ?-Va preguntar Dorian

-No solament algú molt antipàtic!!-Va respondre en Tsurugi.

-No et preocupis ja m'he fet carreg jo de qui serà el teu aprenet.

Que?Queeeeee????

-Demà el coneixeràs. Bona nit me'n vaig a dormir.

-Espera !!Que faré??

Tsurugi va anar a la seva habitació per anar adormir, aquella nit va tindre un somni. Era ell una persona petita i una noia junts lluitant contra algú.

Aquell matí Tsurugi es desperta preguntant-se qui serà el seu aprenent, caminant pels passadissos es troba a Dorian ,feia una cara de que estigues a punt de fer-li un broma, Tsurugi tenia molta por.Els dos van a la sala on hi havia l'emperador, els dos es van agenollar davant de l'emperador i ell va cridar:

-Pots passar Hikary.

Entre a la sala Hikary i quan veu a Tsurugi ,el qui li havia dit que anava massa poc a poc netejant espasses.

-Tu!!!- van cridar els dos alhora.

-Ja us coneixeu! Millor, oi emperador?.-Va dir Dorian

-Si- Va respondre l'emperador

Tsurugi va gafar pel coll a Dorian i li va preguntar:

-Per què ella, no la penso acceptar com a aprenenta!!

-Jo tampoc.-Va respondre Hikary

-Prou!!-Va exclamar l'emperador .

Un gran silenci hi va haver a la sala.

-Al menys intenteu, d'acord???- va dir l'emperador

-D'acord.-Van respondre els dos alhora.

Els dos van sortir de la sala i es van anar .

-Creu que de veritat seran un bon mestre i una bona aprenenta?-Va preguntar

-No ho crec, ho ser i no seran bons ,no, seran els millors-Va respondre l'emperador.

A l dia següent Tsurugi va anar allí on dormia la Hikari,

-Desperta dormilega el sol surt de qui poc i no volem que surti sol. Tens 20 minuts per vestir-te, fer el llit i esmorzar .

La Hikari es desperta quan el sent però es torna a dormir, en Tsurugi li agafa la manta, li treu i l'aixequa a crits.

Estan al camp d'entrenament , Hikari te molta son, casi no podia està de peu.

-Desperta petita inútil!-Va cridar enfadat Tsurugi.

-Bon dia Tsurugi , veig que per fi tens aprenent-Va dir una veu de dona.

Apareix Perci una magnífica soldada i gran amiga de Tsurugi.

-Ah! Hola Perci, això no es una aprenent es una nena dormida, que despertis d'una vegada!!!!

I el teu aprenent?-Va pregunta en Tsurugi.

-Ara vindrà, i així la Hikari el podrà conèixer.-Va respondre Perci

Arribe el aprenent de la Perci un noi que la Hikari ja coneix.

-Tu!!- Crident la Hikari i en Hank alhora

-Ja us coneixeu? que be no?-Diu la Perci

-No ho crec, per cert Hikary estàs tan cansada que no pots mantindret de peu, ja ja ja, jo ja estic acostumat, tu no serveixes com a soldat!-Respon en Hank.

- Seré molt millor que tu fen de soldat, mestre anem a entrenar !-Va respondre enfadada la Hikari .

-Eh? Si.-Va dir en Tsurugi amb una cara dubtosa.

-Adéu Hank el que encara és aprenent-Va dir la Hikari en to de burla.








LA LLUM I L' ESPASA (pausada)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora