EL GUÀRDIA DE LA MUNTANYA

41 4 0
                                    


Els nostres aventures continuen el seu viatge fins al seu pròxim destí, la casa de la Tiare que es troba una mica més enllà de les muntanyes Salju Turun, ara mateix estan al peu d'una de les muntanyes.

-Que bé no Tiare? de qui poc podràs veure al teu pare-Va preguntar la Hikary.

La Tiare no contestava, estava mirant al terra amb la cara trista.

-Tiare-

-eee..Si, podré veure al meu pare-Va respondre la Tiare.

La Tiare torne a la seva cara trista mentre que en Tsurugi la mira preocupat.Van anar pujant la muntanya , quan s'apropava la tarda va començar a nevar poc a poc.

-Crec que ara es el moment de posàs la capa-Va dir en Tsurugi.

-Si -Van respondre les dos noies.

-Tu Ka et pots posar dins a meva bossa- va dir la Hikary.

El Ka va saltar a la bossa de la Hikary amb el cap a fora.De mica en mica va caure la neu amb més força,tant que casi no podien caminar.

-No tindríem que parar?-Va preguntar la Hikary.

-si- va respondre en Tsurugi .

-No si us plau continuem ,vull veure al meu pare el més aviat possible-Va dir la Tiare.

-Però....-Va dir la Hikary una mica cansada.

-Continuem-va dir en Tsurugi.

Van continua caminant fins que van arribar al coll de la muntanya ,el Ka estava completament dins la bossa de la Hikary, de sobte la Tiare cau a terra desmaiada,estava esgotada.

-Ja la porto jo, tu pots continua ?-Va preguntar en Tsurugi a la Hikary mentre portava a cavallet a la Tiare.

-Home si em pots portar en braços i així no tingué de caminar....-Va dir la Hikary en to de broma.

En Tsurugi li pegue un clatellot a la Hikary , ella el seguia , quan arriben al cim paren un moment, en Tsurgi estava molt cansat .Solta a la Tiare a terra i va al costat de la Hikary

-Ja està ara solament es baixa...-Diu en Tsurugi sense poder acabar la frase.

La Hikary es gire i va corrent on estava el seu mestre.

-Mestre despertí mestreee!!!!Kaa despertà-Cridava la Hikary tota preocupada no volia que moris ningú.

La Hikary va corrent a la Tiare l'ajunte amb en Tsurugi es treu la capa i la posa damunt d'ells com manta,la Hikary els abrace per que no perdin calor però poc a poc ella va tancant els ulls,mentre els tanque veu una ombra.

-Ajuda....-Diu la Hikary casi sense respiració

MÉS TARD

somni Hikary

Tot era llum i de sobte foscor

-Mestre, Tiare, Ka ,no no moriu no m'abandoneu ,no, no,nooooooo!!!!!-

somni acabat 

-aaaaa!- La Hikary es desperta tota espantada observant al seu entorn, estava tombada a un llit en una petita habitació de fusta.

-on estic-Va preguntar la Hikary

-Ja t'has despertat?- Diu una beu dolça i amable.

Apareix un elf  semblant als gats que no tenen pel.

conversació elf -Hikary

-Qui ets tu?I on son els meus companys?-Pregunta la HIkary tota desesperada.

-Tranquil·la estan dormint no ho veus-Respon l'elf.

La Hikary mira al seu costat, dormien.

-Estan bé-

-Si perfectament- 

-Moltes gracies -

-Ets una nena molt valenta protegint a la teva gent estimada, té pren això t'anirà bé-

L'ef li dona una tassa de xocolata calenta,la Hikary agafa la tassa i beu .

-Per cert qui ets?Jo hem di Hi..-

Ja se qui ets te estat observant durant tota la pujada bé jo hem dic Arlsa  guàrdia d'aquesta muntanya

-Guàrdia?? que bé.-

conversació acabada

En Tsurgi la Tiare i en Ka es desperten

-On estem?- Van preguntar els dosobservant el seu entorn.

-MESTRE -Crida la Hikary corrent a ells

-Hikary- Criden els dos 

La Hikary corre i dona una gran abraçada a la Tiare i a en Tsurugi

-Esteu be, que be ,no meu abandonat, no eu marxat, pensava que no us tornaria a veure-. Va dir la Hikary plorant als Braços d'en Tsurugi i  de la Tiare.

-mai et deixarem Hikary- Va dir la Tiare somrient.

-Això nena ploranera-va dir en Tsurugi.

De sobte en Ka salta damunt la Hikary.

-Tu també estàs be oi?-va preguntar la Hikary a en Ka tota contenta.

-Ens has porat tu fins aquí?-Pregunte en Tsurugi

- no ha sigut l'Arsla guàrdia d'aquesta muntanya -respon la Hiakry assenyalant a l'Arsla

-Si us he portat fins aquí però la petita us a protegit del fred, aquesta nit us podeu quedar aquí fins que pari la tempesta de neu-Va dir l'Arsla 

-Moltes gracies -Va respondre en Tsurugi


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





LA LLUM I L' ESPASA (pausada)Where stories live. Discover now