Can'ın ağzından
Hayal gerçekten güzel bir dü§ünceyle gelmişti.
Padişah ise gözlerini aşağıya indirmiş çenesini sıvazlıyordu.
Sonra yavşak cini çağırdı.
Cin yine aynı sırıtmayla Hayal'e bakıyordu.Padişah"Cin bunları bir eve sok ve ben diyene kadar çıkartma.Ne olmuştu ki şimdi.
Cin Hayal'i kolundan sürüklüyordu.Bu benim hiç hoşuma gitmesede görmezden geliyordum.Bahçeye çıkmıştık.Burada hem ev hemde okul vardı.
Biz gittiğimizde cin durdu.Burdaki kağıtlarda isminiz yazan sınıfa gidin yalnız her sınıfın bir seçeneği var ve hiç itiraz yok takìlın hee birde eviniz 3 numaralı yer.
Cin gittikçe uzaklaşırken erkeklerin gözü hep Hayal'de idi.Ama güzel kız lanO senin kuzenin mal
Sen benim içimdesin ve ben mal olunca sende öyle oluyosun
Güzel tespitBen bakınırker Hayal ise o heycan ile sınıfı arıyordu.Tam karşımızdaki it Hayal'i gözüyle yedikten sonra ona doğru yaklaştı.
" Merheba güzellik geldiğinizden beri bakıyosun bulamadın mı?" diyerek elini beline attı.
Ben onu kesinlikle uyarmak aamacılıyla "Hey ben burdayım ve ona yardım edebilirim"
Çocuk bana bakıp " Hey gerçekten mi bakıyorumda güzelliği hemen sahiplenmissin hem sen kızları süzmene devam etsene" Hayal arkada kıkırdarken ben sinir küpü olmuştum.
" Hey o benim kuzenim" çocuk Hayal'i kendine döndürdü ve çekti ben engel olmak için çabalarken çocuk " Ben berkecan sen" Hayal kendini çovulten çekti ve elini uzatarak " Ben de hayal"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ormanın Derinlikleri
FantasyBen HayalmAçıklanamıyacak kadar hiperaktif bir kızım.Bu hiperaktiflik özeliğimi kuzenim candan almışlığım kesin.Fakat bu seferki biraz fazlaydı...