Geldiğimiz yer karanlıktı.Çok karanlıktı.Bana bir fenalık gelmişti. Ciddiyim benim azda olsa bu karanlıkla ilgili biraz sorunum vardı.(BELKİ ZAMANI GELİNCE ANLATIRIM) Benim öksürüklerim artınca Berkecan endişelenmişti." Hayal iyimisin?" Benim öksürüklerim dinmeyince " Hayal bu soruna bir çözüm yolu bilmiyorum ama bu yaptığım karşısında sakın kızma?" Ben onun ne yapıcağını beklerken
BANA SIKICA SARILDI...
Ben onun bu yaptığına karşı şaşarken unutmuştum.Ben onu öylece bakarken Berkecan'ın sırıttığını anladım.
Başı okşamaya başlayınca biraz daha rahatlamıştım.Ama bellibetmeye çalışmadım.
O kadar ince ince okşuyordu ki sanki acıtıcakmış gibi.
Ben bunları düsünürken bir ayak sesi geldi ondan sonra Berkecan beni bir kenera çekti.Sıkışmıştım." Bak burası öyle tekin yerler değildir. Buraya öyle kimse girmeye CESARET edemez. Çünkù burası ÖLÜM MAĞRASI 'dır.Can'ın ağzından
Rüya beni çekiştirmeye devam ediyordu.En sonunda bir karanlık mağraya girdik.
Sıradan geçen zamanlar
sonucunda iki nefes sesi duyduk ve hemen bir köşeye geçtik.Rüya gözlerini benden kaçırırken ben hep ona bakıyordum.
Bir an bana sabit bakmaya başladı."sen bana niye bakıyorsun?" Ben bellu belirsiz bir gülüş attım ve " Niye bakmıyım mı?" diye sordum.
" Öyle bakma o zaman utanıyorum." dedi. Etraf sessizleştiği anda çıktık.-------------------
Berkecan gözlerini benden ayıramazken ben ona bakamıyordum.
Berkecan bana iyice baktı bu beni rahatsız ederken ona baktım. Boynuma doğru yaklaştı ve burnunu sürttü." sen yakınken daha bir tatlısın" dediği anda benden herşey koptu ve onun duyabileceği kadar bağıtdım" Bırak beniiiğ" diye hırpalanırken Berkecan beni iki kokumu vücüduma sabitleyip beni tuttu.
Ardından beni kendine çekip öptü.O kadar ince öpüyorduki kendimi alamadım.Ama bunu yapamazdım.
Kendiminondan çekip " Ha-hayır ben bunu yapamam diyerem yola devam ettim
Hayır edemedim Berkecan beni kolumdan çekerek yine kendine yaklaştırdı." NE İSTİYOSUN HE NE İSTİYOSUN.BİLMİYOMUSUN BEN SENİ SEVİYORUM.ANLAMADIN MI?NİYE BENİ PEŞİNDEN SÜRÜKLEMEYİ TERCİH EDEİYOSUN BEN SENİN GİBİ İ SAN DEĞİLMİYİM HE Bİ KOY BAKIYIM BENİ KENDİ YERİNE NASIL GÜZELMİ ÇIK BENİMLE SEVGİLİ OLALIM!!!" Ben ona şaşkın gözlerle bakarken o bu sefer beni duvara doğru döndürdü.sırtım her nekadar acısda sabrettim.
" Eğer benimle çıkarsın yada burdan gitneyiz." Benim gözlerim birden açıldı.Arkamızda canlar vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ormanın Derinlikleri
FantasyBen HayalmAçıklanamıyacak kadar hiperaktif bir kızım.Bu hiperaktiflik özeliğimi kuzenim candan almışlığım kesin.Fakat bu seferki biraz fazlaydı...