21

6 2 0
                                    

Can bana bakıo" Rahat bırak lan kızı!" kendisi ultra kibardır.
Berkecan " Bırakmassam nolur lan!" eminim oda ultra kibardır. Can iyice sinirlenmişti.Berkecan bana döndüğünde onu itip geçip gittim. Rüya canla bizi önde bırakıp " Hakettin berkecan" diyerek yanımıza geldi.
Ardından Rüya" Ayy bu gün okul başlıyir acale edelim." Can " okul başlıyor başlamasında bizim hayatımız niye tehlikede?" Berkecan bu sefer söze girdi." Padişah senin Adı Bilinmeyenin kİzİ olduğunu anladı.Ve seni bulamasın diye yeraltı mağarasına götürceklerdi.Bende bunu duyunca hemen buraya geldik."Rüya bana imalı bir şekilde bakıp " Yani bir nebze senin hayatını kurtardı."
Ben Rüyaya bakıp dil çıkarırken" ha birde şımarık..." dedi berkecan. Ben ona dönerken Rüya kıs kıs gülüyordu.Elimi kaldırdığımda Berkecan elimi havada tuttu ve " Hadi vursana" Ven elimi hızlıca çektim tam gidermiş gibi yapıp aniden döndüm ve karnına yumruk attım.Can ve Rüya kıskıs gülerken can hiç bozmadan" Berkecan jsbdjsj HAYAL nsjzjhdb tekvandocu" Berkecan karnını tutarken Rüya durup " Yanlış taşa çarptìn berkecan " dedi ve " Haydi gidelim" ve ilerlemeye başladı.
Ardından berkecan kolymdan tuttu ve beni kendine çekti elini kaldırdı ve " Haydi bi denesene" dedim.Berkecan sırıtıp " Peki " dedi ve dudağıma yapıştì.
Yılışık şey diye geveledim ve bu sefer dizimle...
Anladınız siz
Ben devam ederken Berkecan çok kòtu olmuştu.Banane.
Çok geçmeden yola devam ettik.Berkecan sinirli gözlerle beni izliyordu.
Can hala aklına geldikçe gülüyordu.Bu berkecanı dahada sinirleniyordu.Ardından karşımıza keri çıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ormanın DerinlikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin