Ardından iki oda gözüktü ben iki oda daha arar iken rüya"bu iki odanın içinde iki oda daha var.hanginize yerleşicekseniz yerleşin."Can rüyaya baktı ve "ben her iki odayada bakcam hangisi içime sinerse"o iki odaya baktı ve Rüyanın kaldığı odayı gösterdi ve girdi"yahh hayır ben bunla nasıl kalırım derken girdim.
Berkecan bana odayı eliyle işaret ederek benle beraber girdi.odam gerçekten muthişti sanki biri bana bunu bilerek yapmıştı.
Ben odayı incelerken Berkecan girdi."umarım beyenmişsindir.Senin giycek bir şeyin yok gel istersen alışverişe çıkalım.He birde ben 16 yaşındayım"
Betim benzim attmıştı.Ama sonradan aramızda 9 ay olduğu açığa çıktı.Can'ın ağzından
Ben Rüya' yı süzerken o telegonla mesajlaşıyordu.Kesin sevgilisi var.Kız sarışın boylu gri gözlü güzel...
Ben bunları düşünürken Rüya bana baktı." Bir sotun mu var can ?" Ay ben senin can diğen ağzını...
Heyy
Ben ondan gözlerimi ayırıp dokuza baktım.(jakxndjek)"y-yok sorun yok kıyafet yok sen yok" Rüya gòzlerini açtı" Sen yok derken" dedi.
" He öylemi dedim yoo demedim!''Rüya bana baktı."Hey gel sana şöyle güzel kıyafet alalım" Ben havalara uçarken o beni kolumdan çekti ve tam çıkarken yaşımı sınıfı sordu.Meğerse aynı sìnìftaymışız.
O yavşakta lanet sınıfındaymış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ormanın Derinlikleri
FantasyBen HayalmAçıklanamıyacak kadar hiperaktif bir kızım.Bu hiperaktiflik özeliğimi kuzenim candan almışlığım kesin.Fakat bu seferki biraz fazlaydı...