Aaaaaaaaa já vás miluji moc děkuji za 100+ votes pro mě je to úplná nával štěstí *-* děkuji mooc já vás asi láskou sežeru xD když jsme se dostali k té lásce tak tady mám pro vás trochu sladší díl :P ještě jednou moc děkuji :3 a přeji krásné čtení :)
Moriko-san :*
..
.
Bylo po škole a Kaori s Kazukim šly domů si odpočinout.Když takhle v tichosti šly vedle sebe za ruce,tak Kaori prolomil ticho"hele Kazuki máš dneska večer čas?"Kazuki jen přikývl a Kaori hned pokračoval"ok tak v 19:00 budu čekat před tvým domem"a víc toho Kaori neřekl.
Kazuki přišel domů něco si připravit na zítra do školy a hned si šel vybrat co si má vzít na sebe.Kazuki nevěděl co se bude dít,ani kam půjdou tak si vzal čtverečkovanou červeno-černou košili a černé kalhoty.Když se v pokoji jakž takž upravil,tak šel do koupelny si vyčistit zuby.
Když vyšel z koupelny koukl se na hodiny a už měl jenom pět minut,byl rád že je sraz před jeho domem,protože by asi teď začal panikařit.
Uběhlo pět minut a Kazuki se vydal ven kde už na něj čekal Kaori s růží v ruce.Kazuki si teď připadal jako v romantickém filmu."Děkuji Kaori to si nemusel je nádherná"řekl Kazuki a rozplýval se před tou nádhernou květinou."Ale musel pro nádherného kluka nádherná květina"řekl Kaori,který byl ráda že se Kazukimu květina líbí."A kam vlastně jdem Kaor?"zeptal se napjatě Kazuki"to je překvapení"řekl Kaori a uchechtnul se.Kazuki byl tak zvědaví co ho čeká,že o tom přemýšlel celou cestu.
Když dorazily na místo Kazuki se divil proč jsou před Kaoriim domem.Když se Kazuki koukl na Kaoriho ukázal mu jen rukou ať jde dovnitř.Kazuki otevřel dveře a byla tam tma jenom na zemi svítily svíčky."běž po svíčkách já du hned za tebou"řekl Kaori a Kazuki se tedy vydal po svíčkách jak mu Kaori řekl.Kazuki byl z toho úplně vyjevený,mířil po schodech a na konec se objevil na terase kde byl stůl se svícnem,skleničkami a talířky na kterých byl muffin ve tvaru srdíčka a to ještě dovršil nádherný výhled na oblohu plnou hvězd.Kazuki stál jako omámený a když se z té krásy vzpamatoval,ztekla mu po tváři slza avšak ne smutku ale štěstí.Kazuki se otočil na Kaoriho a ten měl hřejivý úsměv.Kazuki se k němu rozeběhl silně ho objal a řekl"děkuji,moc děkuji to je ten nejkrásnější dárek co jsem kdy dostal"a Kazuki se na novo rozbrečel.
Když se Kazuki vybrečel Kaori ho šel usadit a sám si sedl na proti němu.Kaori nalil Kazukimu bílé víno a sobě též.Kazuki byl z toho ještě furt úplně na větvi,ale na konec promluvil"bože tohle je tak nádherné vím že to říkám už po několikáté,ale děkuji."Kaori jen řekl"nemusíš furt děkovat tohle všechno jsem udělal jenom z lásky k tobě."Kazuki zčervenal a kouknul na oblohu byla tak nádherná a uklidňující.
Kazuki se zakousl do muffinu ve tvaru srdce a chutnal jako čerstvě utržené jahody,byl výborný."Mňam ten muffin je výborný chutná jako nejlepší jahody"řekl Kazuki a vychutnával si tu výbornou chuť.Kaori byl hrozně rád,že se to Kazukimu líbí a celou dobu jen koukal jen na to nádherné stvoření,které si vychutnává každý kousek jahodového muffinu.
Když oba dva snědly muffiny ochutnali víno,které bylo velmi dobré a užívala si přítomnost jeden druhého s nádherným výhledem na hvězdy.
Asi dvě hodiny tam seděli a povídali si o své minulosti a čím dál víc poznávali toho druhého."Nechce se se mnou princ Kazuki umýt?"
"Ano a velmi rád"řekl Kazuki a myslel si že víc šťastný být nemůže.
Kaori Kazukiho vysvlékl a vlezl s ním do sprchy tam se objímali a líbali jakoby to bylo naposled.
Když vyšli ze sprchy navzájem se utřeli a převlékli se na spaní.
Kaori Kazukiho odnesl do postele opatrně ho položil a lehl si za něj,naposledy se políbily na dobrou noc a spokojeně se vydali do říše snů.
.
.
.
.
A to je konec osm kapitoly :3 taky milujete muffiny já hrozně moc *-* :D ještě jednou chci poděkovat za votes protože jsem myslela že to nebude nikdo číst :D ale tak prej ne :D
Tak uvidíme se u další kapitoli ahoooj :* :3
Vaše Moriko-san :*