4.kapitola:hřejivý pocit

6.1K 285 17
                                    

Ahoj tak jsem zase tu a se mnou i můj nový příběh :D ano rovnou dva za den za sebou taky se tomu divím :D a protože jsem sto let za opicema a nevím kde se na pc dává tloušťka písma,tak to budu muset udělat tak aby to dávalo nějak smysl xDD takže se omlouvám pokud se v tom budete nějak motat :D a ještě poslední bych chtěla poděkovat Terissibg za podporu a rady a porady :D a asi tě ještě budu muset potřebovat :D no to je teď jedno vezměte si popcorn a nebo prostě něco k jídlu a jde se číst :D :3






"Minoru co tu děláš?"zeptal se Kazuki a Minoru odpověděl "no dlouho si nevycházel a bál jsem se,že se ti něco stalo."když to Minoru dořekl všiml si že tam je i Kaori.Nejdřív se divil proč je tu sám s Kazukim,ale pak si domyslel že možná zjistil,že je Kazuki gay a tak mu šel vyhrožovat.Když to Minurovi vlezlo do hlavy,tak se radši na ujištění zeptal"Kaori co tu děláš?"Kaori se podíval na Minorua"Jen jsem si šel popovídat s Kazukim,protože se známe od minulé školy,no to je teď jedno radši půjdu domů,tak sbohem Kazuki,uvidíme se zítra."Když se za Kaorim zaklapli dveře,tak Minoru hned přiběhl ke Kazukimu.Začal se ho vyptávat co chtěl a Kazuki mu jen odpověděl"jen jsme se trochu víc poznali a skamarádily."
Když Kazuki odcházel domů,všiml si že kousek před nim někdo stojí-bohužel už zapadalo slunce takže moc toho neviděl-když se blížil k danému člověku,bál se že je to někdo kdo mu chce ublížit.Když ale přicházel blíž a blíž uviděl že to není nikdo kdo mu chce ublížit,ale jenom Kaori,který na něj celou dobu čekal."Uff ty si mě vylekal,myslel jsem si že si někdo kdo mi chce ublížit"rozesmál se poté Kazuki"Muhahah no jo no jsem prostě děsivý,hele co po tobě chtěl Minoru,když jsem odešel?"zeptal se Kaori"No ptal se mě co si mi chtěl,to je vše"usmál se Kazuki."Aha to je dobře"když to Kaori dořekl přiblížil se ke Kazukimu a políbil ho na čelo.Kazuki trochu zčervenal,ale jinak byl v pohodě.Ale pak se Kazuki zeptal na neobvyklou otázku"Kaori máš mě opravdu rád?Nebo si jenom hraješ s mými city?Já se totiž bojím že tu bolest budu prožívat znovu,tak chci aby si mi to když tak řekl teďka do očí,aby jsem to měl když tak za sebou."Kaori se na něj soucitně koukl."Ne nehraji si s tvými pocity,mám tě opravdu rád a už jsem ti jednou řekl že tě ochráním ať se stane co se stane.Mám ten hřejivý pocit u srdce,takže to nejspíš nebude jen hra s city.Mám tě opravdu rád.Ne,přímo tě miluji."Když tohle Kazuki uslyšel ukáplo mu pár slz,ale pak se vzpamatoval natáhnul se ke Kaorimu políbil ho a řekl"také tě miluji,Kaori."




A toto je konec čtvrté kapitoly děkuji moc že si to někdo čte a když tak mi napiště do komentářů jak se tam dává ta tloušťka toho písma :D protože asi jsem fakt slepá :D a ještě taky děkuji za nějaký ten vote a komentář.
Zatím se s vámi loučí gramaticky příšerná Teri :D 

Bojím se!Kde žijí příběhy. Začni objevovat