12.kapitola:omlouvám se

1.2K 82 4
                                    

Když Kaori po chvíli zjistil,že Kazu mu usnul na klíně opatrně ho vzal do náruče,tak aby ho neprobudil a šel s ním do pokoje kde ho položil na postel přikryl a dal pusu na čelo"dobrou noc Kazu"popřál Kazukimu do ticha a šel se ještě koukat na televizi.
Kazukimu se zdá o Reizovi jak k němu pomalu jde přistoupí k jeho uchu a řekne"nehceš si hrát?"poté de slyšet jeho hnusný smích.
Kazu se s výkřikem probudí a kouká kolem sebe jestli tu není mezitím se Kaori přižene do pokoje"copak je zlato?"zeptá se hned Kazukiho starostlivě"jenom se mi zdála noční můra"řekne Kazu vystrašeně.Kaori k němu přijde a obejme ho Kazu jeho obětí opětuje"lehnu si k tobě"řekně Kazu s úsměvem lehne si ke Kazukimu a obejme ho"jsem tu s tebou nikdo tu není nemusíš se bát"uklidňuje Kaori Kazukiho a ten po chvíli usne.Kaorimu se začnou taky zavírat oči a usne chvíli po něm.
Ráno se Kaori probudí první,tak jde udělat snídani než se Kazu probudí.Jelikož Kazu vedle sebe nemá osobu,kterou by objal,tak se po chvíli probudí taky a jde dolů za Kaorim kterého zezadu obejme."Dobré ráno zlato jak si se vyspal?"zeptám se Kaori,když se otočí ke Kazukimu"když si byl se mnou tak dobře"usměje se Kazu na Kaori a ten mu dá pusu na čelo"to je dobře"jemně se usměje Kaori otočí se zase k plotně a dodělává míchaná vajíčka která po chvíli dá na talíř a odnese ke stolu."Dobrou chuť"popřeje Kaori Kazukimu ten taky popřeje a začnou jíst.
"Bylo to dobré"usměje se Kazu a jde umýt talíř"děkuji"poděkuje Kaori a jde udělat to samí co Kazuki.Když všechno umyjí jdou se koukat na televizi na kterou se koukají až do večera a poté usnou spolu na gauči.
.
.
.
.
Vím že tahle kapitola je asi nejkratší co existuje a je úplně o ničem :D ale neměla jsem vůbec chuť na psaní a já vám slíbila že to tento týden na píšu kapču,takže se omlouvám a chtěla bych strašně moc poděkovat za 200+ hvězdiček že si je ani nezasloužím :D ale přísahám že příští kapitola bude mnohem lepší a bude se tam toho víc dít :3 a teď se s vámi loučím doufám že se ve škole neunudíte k smrti :D tak ahoj
Vaše Moriko-san :3


Bojím se!Kde žijí příběhy. Začni objevovat