14.kapitola:pánvička *^*

1.3K 73 17
                                    

Když se Kazuki probudil oslnili ho nemocniční světla,tak se nejdřív rozkoukal a pak si sednumale to dělat neměl jelikož mu vystřelila bolest do zadku.Syknul bolestí a radši si lehl poté se začal rozhlížet po pokoji,když se kouknul vedle sebe uviděl Kaoriho jak se dívá z okna nejspíš nevnímá okolí"Kaori si v pořádku?!"vyhrkl ze sebe nahlas Kazuki,až se Kaori lekl"Bože vyděsil si mě"zasmál se Kaori"a ano jsem v pořádku jenom mám zlomenou ruku a pár modřin"usmál se Kaori."A jak je tobě bolí tě něco?"zeptal se starostlivě Kaori"jo bolí zadek a hodně"kuňknul Kazuki a ukápla mu slza jak si vzpomněl co se stalo.Hned na to k němu přišel Kaori a lehce ho objal kvůli zlomenině,kdyby ji neměl umačkal by Kazukiho v obětí"už je to v pohodě Kazu jsme v nemocnici,tady nám neublíží"políbil Kazukiho"já vím ale,až v nemocnici nebudeme co bude pak?"kuňknul Kazu."Kdyby něco tak tě ochráním"usmál se Kaori"ne to už nesmíš nechci,aby se ti stalo,to co teď"řekl Kazu starostlivě"neboj nestane vše bude v pořádku"dál se Kaori usmíval.Kazu na to kývl i když tomu moc nevěřím.
Po chvíli do pokoje vrazili jak Kaoriho tak i Kazukiho rodiče.Nejdřív je oba dva objali a když se všechno vyřešilo,tak se bavili o tom jak jsou rádi že jsou v pořádku a že dneska jedou na společný piknik,ale nejdřív je odvezou ke Kaorimu domů.
Doktor jim dal ještě nějaké rady ohledně uzdravení obou chlapců a pak se jenom rozloučil a šel zpět pracovat.
Kaori s Kazukim byly už doma sami.Po hodině odjezdů někdo zaklepal na dveře,tak šel Kaori otevřít,ale když uviděl Reiza tak chtěl rychle zavřít,ale Reizo dveře zaterasil nohou.Kaori radši rychle došel za Kazukim s kterým se schoval do kuchyně.Kazu se chtěl zeptat co se děje,ale když uslyšel hlas Reiza ztuhnul strachy."Neschovávejte se mi stejně vás najdu"řekl slizce Reizo.
Po chvíli Kaoriho něco napadlo,tak dal Kazukimu signál ať se nehýbe ten jen nejistě kývnul.Kaori otevřel skříňku a vyndal z ním pánvičku a udělal schválně rachot.Kazu na něj jen vytřeštil oči a Kaori se jen jemně usmál.Když Kaori uslyšel kroky ke kuchyni schoval se za stěnu poté co vešel Reizo do kuchyně,tak Kaori neváhal a majzl ho pánvičkou po hlavě,Reizo hned spadl do bezvědomí.Kazuki hned běžel ke Kaorimu a objal ho"já se tak bál,že ti něco udělá"oddechl si Kazu"nemusel si pánvička vždycky všechno vyřeší"zasmál se Kaori"teď hlavně musíme zavolat policii"políbil Kazukiho poté šel pro telefon a zavolal policii,kteří do chvíle přijeli.Než odjeli zeptali se Kaoriho na pár otázek ten na všechny odpověděl a policie i s Reizem odjeli."Uff dobrý máme to za sebou"usmál se Kaori a políbil Kazukiho"nepůjdeme spát?Jsem unavený"zeptal se Kazu.Kaori na to jen přikývl.Vzal Kazukiho do náruče a šel s ním do postele kde Kazu konečně klidně usnul a Kaori hned po něm.
.
.
.
.
Ahoooj jsem tu s další a kratší kapitolkou ale i tak doufám že se vám líbí :) za nápad na tuhle kapču bych chtěla poděkovat NejiHyuga12 :3 pánvičky vždycky všechno vyřeší xD tak uvidíme se u další kapči.
Vaše Moriko-san :3


Bojím se!Kde žijí příběhy. Začni objevovat