Škola byla fajn než jsme dostali jeho

66 6 14
                                    

První den školy si pamatuji dost dobře. Sedla jsem si s Majdou a koukala kdo ještě přijde. Do třídy přišel blond kluk s modrýma očima a prostě fajn. Líbil se mi a Majdě asi moc ne. Já byla unešená. Byla sranda. Školu jsem měla ráda, měli jsme nej učitelku. Rita Váchová byla s námi tři roky a my ji zbožňovali.
Do čtvrté třídy jsem měla samý. Ve čtvrté třídě jsme měli učitele Jiřího Antoše. Ze začátku jsem si myslela že je to jen pablb který si na nás všech vybíjel zlost. Ne,nebyl prostě to, to byl ikretén. Ve druhém pololetí k nám přišli dva kluci dvojčata. Marek a Daniel. Byli hezcí a Dan se na mě díval a já určitě byla rudá jak rajče. Byl první kluk kterej se na mě tak koukal. Ohlídla jsem se na něj a pousmála. Dan mi poslal papírek s otázkou,, máš Face?"
Otočila jsem se a kývla že mám. Poslala jsem mu jak se jmenuju a on se usmál a věnoval se učiteli. Marek byl milej a nebyl tak hr jako jeho brácha. Marek je starší o 3 nebo 4 minuty. Psala jsem si s ním a den co den a  a líbil se mi víc. Pak přišla otázka na kterou jsem čekala dlouho. Zeptal se mě jestli s ním nechci chodit. Odpovědět bylo lehký.

Řekla jsem,,jo" kdo by řekl ne hezkýmu,vtipnymu klukovi? Časem jsem si říkala že asi bude konec ale byl to týden a on za mnou přišel Marek s rukama na puse a říkal že se se mnou Dan rozchází. Podlomila se mi kolena ale dělala jako že nic. Ve vnitř jsem byla na maděru. Doma jsem zalezla do postele,schoulila se do klubíčka a začala brečet. Nemluvila jsem sním vyhýbala jsem se mu ale pak už jsem se na něj nedokázala být zlá a polevila. Chodil s mojí spolužačkou, potom ji odkopla a byla jsem zas s ním,ale jen týden pak šel zas za mojí kamarádkou Marií. S ní vydržel dýl.

Později dali Dana do Béčka a Marka nechali u nás. Po prázdninách jsem žasla Marek totiž vypadal nádherně. Byl peknej a už jsem ho znala líp a tak jsem věděla že je milej. Byl můj kámoš a holky ho moc nemuseli. Je mi to jedno ale měla jsem ho po čase ráda. Ano byla jsem hloupá ale co vy byste je měli taky rády. Kluci je moc v oblibě neměli. Narušili klid ve třídě a blonďák Marka asi nesnášel. Blonďák a Marek se prali a pak už si byli jen volní. Byli si ukradení takže byl klid.

S Markem jsem taky chodila ale pak jsem se dozvěděla hnusnou pravdu. Chodil s vícema. V tělocviku jsem necvičila a seděla na kraji a poplakávala. Marek byl taky smutný.
Vysvětlil mi to a já mu odpustila. Ano byla jsem naivní a blbá ale co. No ale i tak jsem se s ním rozešla. Mám ho i do teď ráda ale on už ne takže mi to je více méně jedno. No na vánoce jsem dostala fajn věci. Sluchátka,deodoranty a dvě knihy(díky babí).
Ty knížky jsem nechtěla číst nebavili mě.

Další část mého života. Snad se líbil a hlasujte,komentujte a já se vám loučím a zase u další části!

By: Natali823😘😁😁😁😁😁😇👻🎅🏀🏀🏀🏀♥♥♥♥♥♥♦♦♦♣♣♣♥♥♥

Můj Život Kde žijí příběhy. Začni objevovat